Marketing

Blogtop 5: Zo bepaal je als investeerder de waarde van een start-up

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

1. Zo bepaal je als investeerder de waarde van een start-up - Hans Bertram

Als investeerder loop je altijd een risico wanneer je in zee gaat met een start-up. Blogger Hans Bertram ontwikkelde een rekenmodel met bijbehorende excel-applicatie waarmee je op rationele wijze kunt berekenen wat de waarde van een start-up is.

2. De onverzadigbare klant - Fred Rutgers

Lees verder onder de advertentie

Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten jouw trouwe ambassadeurs worden? Vaste klanten die altijd in de rij staan voor wat jij hen te bieden hebt. Fred Rutgers legt uit hoe je deze klanten herkent en hoe je ze vasthoudt.

3. Zes aandachtspunten voor werken met persoonsgegevens - Thorvald Lutje Beerenbroek

Op het gebied van privacy gaat er het nodige veranderen. Werken met persoonsgegevens brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee, dus hoe zorg je ervoor dat je ze veilig opslaat? Thorvald Lutje Beerenbroek legt dit haarfijn uit.

Lees verder onder de advertentie

4. Waar sta jij over vijf jaar met je bedrijf? - Tineke Rensen

Hoe ziet jouw bedrijf er over vijf jaar uit? Vraag jezelf eerst eens af: werk je in je bedrijf of aan je bedrijf? In deze blog legt Tineke Rensen uit: om in de toekomst echt te kunnen groeien, is het nodig om sommige werkzaamheden uit te besteden.

5. De markt beweegt steeds sneller, daarom moet jij meebewegen! - Fred Rutgers

Lees verder onder de advertentie

Het kleinere mkb kan veel sneller en beter inspelen op de veranderende wereld dan bedrijfsgiganten. Hoe je als ondernemer kunt zorgen voor blijvend en groeiend succes, vertelt Fred Rutgers in deze blog.