Bekijk de video:
Vastgoedontwikkelaar en -investeerder PMC Invest richt zich voornamelijk op kantoor- en bedrijfspanden in de regio Nijmegen. Bob Rutgers legt Roland Tameling piekfijn uit hoe zijn onderneming te werk gaat en wat het voor zijn klanten doet. Duurzaamheid speelt daarbij een zeer belangrijke rol.
PMC Invest werkt al jaren samen met DPG Media om boodschap en ambitie te communiceren door middel van slimme en doelgerichte campagnes. Dat gebeurt steeds vaker digitaal. Dat kwam goed van pas in de coronazomer van 2020, toen er enkele gaatjes vielen in de portefeuille van de vastgoedontwikkelaar en -investeerder. ,,Met een simpel budget hebben we in het Rijk van Nijmegen een banner op verschillende DPG-platforms geplaatst. Die werd heel goed bekeken. Bijna 300.000 keer in drie weken tijd’’, vertelt Rutgers.
Op het moment dat de campagne begint, zie je al dat het bezoek stijgt. Ook in de toch rustige zomermaanden wanneer veel mensen met vakantie zijn
Bob Rutgers, partner PMC Invest
Naamsbekendheid nog groter dankzij slimme lokale mediacampagne
De banners waar de PMC Invest-partner over spreekt waren te zien op de verschillende lokale en landelijke platforms van DPG Media, waardoor het bereik enorm was. ,,Op het moment dat de campagne begint, zie je al dat het bezoek stijgt. Ook in de toch rustige zomermaanden wanneer veel mensen met vakantie zijn. Onze naamsbekendheid is daardoor groter geworden’’, vertelt Rutgers. Of het ook tot een nog beter bedrijfsresultaat heeft geleid? Dat zie je in de vastgoedmarkt minder snel, maar een jaar na de eerste campagne blijkt dat zeker het geval. In de video zie je wat dat resultaat precies is.
Tips voor ondernemers die nadenken over digitaal adverteren
Blijf vooral ook kijken tot aan het einde, want tot slot heeft de PMC Invest-partner ook nog enkele zeer bruikbare tips voor collega-ondernemers die nadenken over het inzetten van een digitale mediacampagne. Hoe adverteer je het slimst en wanneer? Je ziet en hoort het allemaal in bovenstaande video van De Ondernemer.