Marketing

Met je visuele identiteit aan de slag? Leer van ontwerper Jop Quirindongo

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Quirindongo, dus. Dat is nog eens een naam, de oorsprong ligt op Curaçao. Maar we hebben het natuurlijk over zijn bedrijfsnaam Lowres, volgens host Floris Hülsmann 'een lekker tegendraadse naam in deze branche'. ,,Jop maakt echt schitterend werk voor heel diverse klanten. Eigentijds en helder design.''

Recent spraken we met Floris over de merkwaarde van een goede bedrijfsnaam. Lees het interview nog eens terug.Expert Floris Hülsmann (Namarama): 'Meerwaarde merknaam wordt enorm onderschat'

Lees verder onder de advertentie

Het bedrijf is ooit begonnen met digitaal ontwerp en nu de partij voor complete merkidentiteiten. De naam verwijst naar hoe de Amsterdammer te werk gaat. Quirindongo begint altijd met snelle schetsen, lage resolutie om van daaruit zijn plan te maken.

Op welke manier kom je tot de beste stijl voor een klant?

Wat Hülsmann wil weten is: hoe gaat hij te werk voor grote en ingewikkelde projecten? Op welke manier kom je tot de beste stijl voor een klant? Waar moet je als merk op letten als je met je visuele identiteit aan de slag gaat? Waar haalt Quirindongo zijn inspiratie vandaan? Je hoort het allemaal in deze nieuwe aflevering.