Marketing

Pop-up bakkerij in oude V&D Maastricht

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Van Streek is een concept van De Bisschopsmolen en andere streekproducenten om lokale en regionale producten onder de aandacht te brengen. Eigen ondernemerFrank van Eerd, eigenaar van De Bisschopsmolen, keert met de pop-upbakkerij terug naar de plek waar hij twintig jaar geleden de Le Marché-bakkerij startte. "Ik had nooit kunnen bedenken nog op deze plek als eigen ondernemer terug te komen", vertelt hij aan Bakkerswereld. "Samen met mijn team grijp ik deze unieke kans dan ook met beide handen aan. Ik kijk er enorm naar uit om samen met enthousiaste streekproducenten een succes te maken van Van Streek. Door onze krachten te bundelen, kunnen we op een kostbare A-locatie veel bezoekers en passanten kennis laten maken met onze smaakvolle streekproducten."Beperkte bakruimteDe Bisschopsmolen bakt in een grote oven midden in het pand onder meer broden, vlaaien en worstenbroodjes. "Vanwege de beperkte bakruimte hebben we een selectie moeten maken uit ons aanbod", aldus Van Eerd. "Gelukkig is de Stenenbrug (de reguliere vestiging) op loopafstand. Daar kunnen de liefhebbers terecht voor het volledige assortiment."