Combined ShapeAcademy Sales

Boekentips: drie manieren om online sales te verhogen

Met de - fysieke - winkeldeur op een kier via het click & collect-systeem is de focus - bijna - volledig naar online. Om je daarbij te helpen hebben we drie boekentips voor je op een rij gezet om je online activiteiten te maximaliseren. Alle boeken kun je direct bestellen in de eigen webshop van De Ondernemer.

Van onze redactie 11 februari 2021

Wessel Berkman / Toni van Dam

De kracht van social selling

€16,99

Koop het boek hier

Boekentip 1: De kracht van social selling

Wessel Berkman/Toni van Dam

Met 'Social Selling' begin je aan de voorkant van je online winkel: waar zitten je klanten? Hoe willen ze op welke plek benaderd worden? En waar juist niet? De twee auteurs combineren hun gezamenlijke expertises: Waar Toni van Dam precies de verschillen weet in de social kanalen en wat mensen daarin prettig vinden, daar kan commercie-expert Wessel Berkman de vertaalslag maken naar jouw bedrijf: hoe dien jij om te gaan met de kennis om klanten aan je te binden? Let wel, het is geen boek waarmee je in één keer je bedrijf op de schop neemt en dan klaar bent, je zult zien dat je manier van werken een stevige verandering ondergaat als je deze nieuwe manier van verkopen hanteert.

Erwin Wijman

Zo verkoop je alles

€29,95

Hier koop je het boek gelijk

Boekentip 2: Zo verkoop je alles

Erwin Wijman

Marketingdeskundige Erwin Wijman legt in je dit boek een scala aan lijstjes voor: Wil je een effectiever marketingplan? Zeven tips om te volgen. Jongeren bereiken? Idem. Ofwel: dit is een boek waar je op terug kunt vallen om te denken: 'hoe doe ik dit nét anders, beter, effectiever'? Makkelijk op dag 1 dat je het leest, en daarna nog jaren bruikbaar. Of het nu gaat om mensen zo snel mogelijk naar je webwinkel, fysieke winkel, voorjaar- najaar- of Kerst-aanbieding te krijgen.

Joris Smits

Pricing Power

€29,99

Bestel het boek hier

Boekentip 3: Pricing Power

Joris Smits

Het bepalen van de juiste prijs voor je product is een spel waar expert Joris Smits alles vanaf weet. In zijn praktische gids Pricing Power legt hij je - aan de hand van voorbeelden - uit hoe je de prijs van je product zó vaststelt dat je de beste waardering voor je product krijgt. Maar bijvoorbeeld ook waarom een verhoging van je prijs iets totaal anders is dan een verlaging van je kosten. Om je een voorproefje te geven heeft hij deze week alvast drie tips van de sluier opgelicht in deze blog.

Alles over, voor én door ondernemers in je mailbox.

Ontvang twee keer per week onze nieuwsbrief met inspirerende ondernemersverhalen en informatieve artikelen.