Actueel

Krokettenverkoper Febo lanceert nieuwe kledinglijn met Donnie en Dikke Dennis

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Het is niet de eerste keer dat de snackbar mode maakt: ook afgelopen jaar lanceerde de patatverkoper onverwacht kleding. Toen was het om het 75-jarig bestaan van de keten te vieren. De shirts hadden toen vakjes, waarin snacks onderweg warm gehouden konden worden. Ook waren er slippers te koop.

Febo Snackslippers

,,De Febo Snackslippers vlogen vorig jaar als hete kroketten over de toonbank'', aldus Febodirecteur Dennis de Borst. Ze waren vorig jaar al snel uitverkocht. ,,Voor pro-snackers die hebben misgegrepen komen we daarom met een nieuwe lijn.''

Snackshirt

Dit keer bestaat de collectie uit een rood, grijs en een wit 'snackshirt' en een rode 'fannypack' - het buiktasje dat vooral in de jaren '90 populair was, en dat tegenwoordig schuin over het lichaam wordt gedragen. De webwinkel raakte rond de lancering door het grote bezoekersaantal overbelast.

Lees verder onder de advertentie