CoronaCoronavirus

Patrick Wessels: dit gaat er ook nu nog mis met de communicatie coronaregels

 
Een voorbeeld van goede, ludieke communicatie over coronaregels: een hesje met 15 tompoucen in plaats van 1,5 meter bij de HEMA. Foto: ANP
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

Wat zijn de problemen waar consumenten tegen aanlopen na alweer vijfenhalve maand coronacrisis? Hoe ga je hier als ondernemer goed mee om? Je hoort het in deze podcast met consumentenpsycholoog Patrick Wessels, die onderdeel vormt van een grote serie nieuwe podcasts van De Ondernemer.

Lees verder onder de advertentie

Tijdens een twee uur durende live uitzending op New Business Radio kondigde De Ondernemer aan wekelijks meer online radio te gaan maken en dit najaar te starten met maar liefst vijftien podcast-series. Ook onze vaste consumentenpsycholoog Patrick Wessels was aanwezig in de uitzending.

Lees ook: Dit is de Troonrede van Nico Dijkshoorn

Lees verder onder de advertentie

Effect regionale maatregelen coronavirus op consumentengedrag

Wessels geeft duiding bij de huidige ontwikkelingen van de coronacrisis en het effect daarvan op consumenten. Wat voor effect heeft het bijvoorbeeld op consumentengedrag dat er nu zoveel regionale maatregelen zijn? Ook gaat het gesprek met presentatoren Robert van den Ham en Thomas Hendriks over de toename van het aantal corona-besmettingen en de psychologie die daarachter schuilt. Wessels geeft bovendien tips voor een goede communicatie van corona-regels in winkels en horecazaken en enkele voorbeelden van hoe het niét moet.