InnovatieGroei

VanavondBezorgd gaat internationaal en heet nu Shiplee

 
VanavondBezorgd is sinds de lancering in mei vorig jaar enorm gegroeid en gaat nu verder als Shiplee. Foto: Shiplee
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

Online verzendplatform VanavondBezorgd gaat verder onder de naam Shiplee. De accounts van de ruim tweeduizend aangesloten webshops op VanavondBezorgd worden automatisch overgezet naar Shiplee. ,,Met ons unieke platform willen we onze diensten ook toegankelijk maken voor kleine- en middelgrote webshops in het buitenland.''

Lees verder onder de advertentie

Net als VanavondBezorgd, maakt Shiplee Same Day Delivery op een duurzame manier toegankelijk voor élke webshop, omdat verzenden al mogelijk is vanaf één pakket. Het grote verschil is dat Shiplee ook gericht is op de internationale markt. Om deze internationale groei mogelijk te maken, verandert de naam van VanavondBezorgd in Shiplee.

E-commerce is bij uitstek geschikt voor internationale uitbreidingen. Dat geldt niet alleen voor webshops, maar ook voor vervoerders

Sam Rohn, ceo Shiplee

Verzendplatform voor de kleine en middelgrote webshop grens over

Ceo Sam Rohn: ,,VanavondBezorgd is een prachtige naam met een duidelijke propositie, waarvan al ruim tweeduizend webshops gebruikmaken. Nu we met ons verzendplatform voor de kleine en middelgrote webshop de grens over gaan, vraagt dat om een nieuwe merknaam. Daarom gaan we verder als Shiplee.”

Vanavondbezorgd is sinds de lancering in mei vorig jaar enorm gegroeid. Na een maand had het verzendplatform al honderd gebruikers en een jaar later staat de teller al op ruim tweeduizend aangesloten webshops. De volgende stap is internationaal uitbreiden en verdergaan als Shiplee.

Lees verder onder de advertentie

Lees ook: Vervoersplatform Brenger kan met miljoeneninvestering de grens over

Rohn: ,,Met ons unieke platform willen we onze diensten ook toegankelijk maken voor kleine en middelgrote webshops in het buitenland. E-commerce is bij uitstek geschikt voor internationale uitbreidingen. Dat geldt niet alleen voor webshops, maar ook voor vervoerders. Onze techniek is perfect schaalbaar en dat voordeel willen we internationaal benutten. De samenwerking met ons Zweedse moederbedrijf Instabox versterkt bovendien het schaalvoordeel. Onze missie van duurzame pakketbezorging wordt zo nog impactvoller.”

Lees ook: Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'

Lees verder onder de advertentie