Eind vorig jaar maakte de startup bekend dat het een groene financiering van 12,5 miljoen euro heeft binnengehaald. Met het geld investeert Red Je Pakketje in een duurzaam bezorgnetwerk, waarmee het bedrijf nog dit jaar uitstootvrij pakketten gaat bezorgen in het grootste deel van Nederland.
Red Je Pakketje in het Duits: hoe gaat dat?
Met die ambitie is de naam van je bedrijf erg belangrijk, zeker wanneer er ook internationale ambities zijn. Leuk, dat 'Red Je Pakketje', maar Amazon is klant van het bedrijf. Hoe handig is zo'n pakkende naam op dat moment nog? Rohn ziet de voordelen van de oer-Hollandse naam, zo vertelt hij in de podcast. Maar aan die naam moet gewerkt worden wanneer de vleugels worden uitgeslagen naar bijvoorbeeld Duitsland.
Luister deze De Zo Genaamde Podcast ook voor duurzame inspiratie uit een sector die vanwege het vele wegverkeer niet bepaald bekend staat om zijn groene imago. Ook de groei en groeiplannen van de koerierdienst komen uitgebreid aan bod. Kortom: je kan en mag deze podcast niet missen.
Beluister hieronder ook de vijf eerdere afleveringen uit deze serie:
Lees ook: Buddha to Buddha's Batul Loomans over de wereldreis van zijn sieradenmerk
Lees ook: Hoe krnwtr gaat helpen aan een betere wereld zonder single-use drankverpakkingen
Lees ook: The Avocado Show, mono-restaurant met een belofte
Lees ook: Dopper: hoe komt deze fles aan zijn bijzondere naam?