Nieuws Marketing

Bart Veldkamp brengt eigen voedingsreep op de markt

Bart Veldkamp was na zijn eigen carrière eerst coach en daarna manager van een schaatsploeg. Daar stopte hij vorig jaar mee, toen zich voor zijn team geen nieuwe sponsor aandiende. Hij verwacht ook niet spoedig, misschien zelfs wel nooit meer terug te keren langs het ijs, schrijft het AD.

Hans Klippus/DeOndernemer 22 februari 2017

De olympisch kampioen van 1992 concentreert zich momenteel voornamelijk op het op de markt brengen van zijn eigen voedingsreep, Bart’s Bar. "Ik wilde een reep ontwikkelen die niet alleen gezond is, maar ook lekker", aldus de 49-jarige Veldkamp.

"Volgens mij is dat goed gelukt. Ik heb het samen met mijn moeder gedaan. We zijn thuis altijd bezig geweest met verantwoord eten, omdat ik als kind allergisch was." De lancering van Bart’s Bar wordt rond komende zomer verwacht.

De repen worden biologisch en bevatten groenten, fruit, zaden en kruiden. Er zijn geen suikers aan toegevoegd.