Het merk echt laten communiceren, gecombineerd met hoe dat eruit komt te zien, daar draait het om bij Wunder. De logo’s van onder andere RTL XL, CliniClowns, Talpa, Tijdschrift.nl, Vektis en Cordaan komen uit de studio.
Bij Floris Hülsmann roept hun positie meteen allemaal vragen op: hoe belangrijk is design voor je merk? Wat kun je doen om die unieke plek in de markt te claimen? Met voorbeelden van de klanten waar Wunder voor werkt (niet de minsten) word je dankzij deze podcast duidelijk welke mogelijkheden je met branding hebt. Want het heeft niet alleen effect op je klanten, ook op de mensen die bij je werken.
Trust: van een onzijdig merk naar een echte brand
De Jong vertelt over wat ze doen voor het Nederlandse techmerk Trust. Daar maken ze van wat eerst een onzijdig merk was nu een echte brand. ,,Succes van merken heeft niets te maken met omvang of budget”, zegt De Jong in Namarama. Waar het dan wel van af hangt en hoe de naam Wunder ontstaan is hoor hierboven.
Lees ook: Marketing: zo helpt Louise Doorn (HelloMaaS) ondernemers bij digitalisering