Marketing

Lidl en PM Concepts by Pauline Mulder lanceren André Hazes-kledinglijn

Beelden uit de tv-commercial rondom de André Hazes-kledinglijn. Foto: videostill
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

PM Concepts by Pauline Mulder heeft samen met Rachel Hazes en Lidl een exclusieve kledinglijn ontwikkeld, die vanaf aanstaande woensdag verkrijgbaar is in alle 437 filialen. De lijn bestaat uit badhanddoeken, vliegers en biertassen met de originele songteksten van Hazes. Ook zijn er hoodies, broeken, shirts en heuse badjassen met het herkenbare silhouet van Nederlands bekendste volkszanger ooit.

André Hazes junior is momenteel het gezicht van drogisterijketen Kruidvat. Hij is de spil van de oranjecampagne van de keten

Lidl baarde eerder opzien met badslippers en sneakers met daarop eigen logo

Het is niet de eerste keer dat Lidl een opvallende kledinglijn op de markt brengt. De keten baarde precies een jaar geleden opzien met felgekleurde sportsokken, badslippers, sneakers en een T-shirt waarop het eigen logo stond. Deze artikelen waren vliegensvlug uitverkocht, schrijft het AD.

beeld deondernemer
Lees verder onder de advertentie

Lees ook: EK-campagne Kruidvat krijgt veel kritiek om André Hazes, keten haalt schouders op

André Hazes junior momenteel te zien in kritisch ontvangen EK-campagne Kruidvat

André Hazes junior is momenteel het gezicht van drogisterijketen Kruidvat. Hij is de spil van de oranjecampagne van de keten. Ook daar was gedoe over, aangezien de zanger behoorlijk onder vuur lag door zijn privéleven. Voor Kruidvat was het geen reden te stoppen met de samenwerking.

Lees ook: Thijs van Dijk: 'Zeeman-parfum en Lidl-sneakers, leveren ze nieuwe klanten op?'

Lees verder onder de advertentie