Marcom-expert Thijs van Dijk is de coach van het elftal van marketingtoppers. Elke week wacht hem de zware taak om de selectie samen te stellen. Hij stelt het team samen uit gevestigde namen, jonge en opkomende talenten en spelers die complementair zijn aan elkaar om het optimale uit het team te halen. Daarbij moet Thijs goed in de gaten houden dat zijn spelers op de juiste positie staan om het optimale uit hun potentieel te kunnen halen. Zoals zijn leermeester Johan Cruijff het ooit mooi zei: "Alleen kun je niks, je moet het samen doen."
Wat drijft en inspireert Iris Schenk, Marketing Manager van Buddha To Buddha?
Geschreven door: Redactie De Ondernemer
Leestijd 1 minuut
'Omarm het leven' is het levensmotto van sieradenmerk Buddha to Buddha. Marcom-expert Thijs van Dijk ging tijdens Thijs Talks in gesprek met Iris Schenk van Buddha to Buddha. Welke positie krijgt Iris in Thijs zijn ideale marketingelftal en waarom?
Lees verder onder de advertentie
Lees verder onder de advertentie