Met een uitgekiende strategie om de leukste medewerkers te werven heeft Maarten Vazquez een oude Landrover-garage omgebouwd tot creatieve hub. Met zijn onvervalste Twentse tongval vertelt hij in DeNamarama Show over de plannen die er nog liggen, waaronder expansie naar het buitenland.
Voetbal is de rode draad voor de ondernemer, of het nou gaat over de nieuwe bedrijfsnaam, de namen van zijn kantoorruimtes, de namen van zijn werknemers of het nieuwste sponsorship dat hij is aangegaan met een bekende voetbalclub. ,,Ik heb nog nooit zoveel voetbaltermen bij elkaar gehoord.''
Voetbal is de rode draad voor de ondernemer, of het nou gaat over de nieuwe bedrijfsnaam, de namen van zijn kantoorruimtes of het nieuwste sponsorship dat ze zijn aangegaan met een bekende voetbalclub
Inzetten van social media en meedenken over aanbod van opdrachtgevers
De opdrachtgevers van Kemari Digital zijn b2b-klanten, maar die krijgen allesbehalve een traditionele aanpak. Met inzetten van social media en meedenken over het aanbod van hun opdrachtgevers zorgen ze voor een nieuw elan in reclameland.
Kortom, jong en ambitieus, dat is bureaudirecteur Maarten Vazquez van Kemari Digital volgens Floris Hülsmann. Wat de nieuwe naam van het bureau betekent en hoe Vazquez daar het hele bedrijf mee inkleurt, dat hoor in deze nieuwe aflevering van De Namarama Show.
Lees ook: De juiste mensen in jouw team? Dit adviseert Willem Verdam (Just Good People)