Het resultaat: een nieuwe positionering met website en instorecommunicatie.
Online
Trompetter: ,,Klanten oriënteren zich al jaren meer en meer online. Dat zagen wij ook en in 2015 besloten we daarop in te spelen. Wij verkopen via een dealernetwerk. Samen met een reclamebureau wilden we het merk opnieuw branden en laden met nieuwe communicatietools. We wilden ons onderscheiden van andere merken in de winkels. In drie maanden tijd hebben we het voor elkaar gekregen. Het was echt een snelkookpan.
Onderscheidend
Andere merken zetten vooral in op lifestyle. Wij doen dit niet en onderscheiden ons door het product weer het werk te laten doen. We gebruiken hiervoor uitgesproken fotografie en quotes die aansluiten bij de belevingswereld van onze doelgroep.
Omzet
De meubelbranche is hard getroffen in de crisis; veel winkels zijn gesloten. ,,We hebben daardoor minder dealers, maar daarentegen een betere presentatie van ons merk. Dat zien we terug in de omzet. We plussen al drie jaar achter elkaar."