Nieuws Actueel
Succesvol met een nieuwe fan per dag
Al 20 jaar organiseren wij de Week van de Ondernemer. In de belangrijkste thema’s van de laatste jaren zie je de opkomst van het digitale tijdperk terug. Ook dit jaar besteden we er aandacht aan, want er liggen op digitaal vlak veel kansen voor ondernemers. Toch wordt het centrale thema dit jaar niet de technologische revolutie door ontwikkelingen als robotisering, digitale technologie of big data.

Nee, centraal staat de mens. Onze klant, de consument, de ondernemer, de medewerker. Oftewel: de kracht van de menselijke factor. Voor steeds meer bedrijven lijkt het inzetten van technologie de enige manier om zich te onderscheiden van concurrenten.
Technologie is cruciaal, maar juist in het mkb kan de menselijke manier van creëren, verkopen en organiseren een onderscheidend vermogen zijn. Een heldere boodschap van klantgerichtheidsgoeroe Rik Vera, die zijn keynote in de openingsshow geeft. ‘Meer dan ooit is de klant koning’. Het mkb kan hier enorm zijn voordeel mee doen.
Van klanten naar fans
Met gewoon tevreden klanten schiet u weinig op. U wilt fans. Die bevelen u aan, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken mee en hebben het beste met u voor. Om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. ,,U hebt maar een fan per dag nodig om succesvol te worden’’, aldus marketingexpert en WvdO-keynotespreker Jos Burgers.
Een belangrijke waarde hierbij zijn de mensen die voor u werken. Zij maken dagelijks het verschil. Hoe zorgt u dat zij met net zoveel hart en ziel aan uw bedrijf werken? Leer van de wijze lessen van Leo Bormans, een inspirerende Belgische goeroe, die ondernemers adviseert hoe zij gelukkige medewerkers krijgen. Want gelukkige medewerkers zorgen voor gelukkige klanten.
Lees ook: Rik Vera en Roeland Dietvorst sprekers bij Week van de Ondernemer
Groei
De Week van de Ondernemer 2017 staat ook in het teken van groei. Maar liefst 75 procent van het mkb verwacht te groeien de komende jaren. Een aantal bijzonder succesvolle groeiondernemers staat op het podium om te vertellen hoe zij dingen anders doen. Bovendien staan experts voor u klaar die graag eens met u meekijken naar uw businessmodel. Hoe vernieuwt u het verdienmodel? Wie is uw toekomstige klant? Hoe zorgt u voor een gemotiveerd team? En hoe financiert u uw plannen? Geen verkooppraatjes, maar oprecht advies om u verder te helpen.
Zet dus op 9, 10 of 11 mei een kruis in uw agenda en kom naar de Week van de Ondernemer. Schrijf u in voor de keynotes van bijzondere sprekers. Maak een keuze uit meer dan veertig workshops of krijg persoonlijk advies van aanwezige experts. Graag tot dan!
Met gewoon tevreden klanten schiet u weinig op. U wilt fans.