Nieuws Coronavirus
Jonge ondernemers (22 en 23) richten zich met hun theebedrijf op thuiswerkers
Tijdens hun studie zijn Niels Schutter (22) en Roeland Veen (23) TrendingTea gestart. De jonge ondernemers uit Dronten willen mensen op een gemakkelijke manier laten genieten van theeblaadjes zonder kunstmatige smaakstoffen. In crisistijd geldt dat zeker voor thuiswerkers, aldus de twee.

Niels Schutter (links) en Roeland Veen, de jonge ondernemers achter TrendingTea.
,,Twee jaar geleden zijn wij afgestudeerd en zijn we direct fulltime aan de slag gegaan met TrendingTea. Wij zijn altijd op zoek naar een unieke smaak en importeren losse theeblaadjes met de mooiste ingrediënten. Alles draait om kwaliteit. Wij willen mensen op een duurzame manier laten genieten van de smaak'', vertelt Veen.
Omdenken door corona
,,Wij voorzien horecazaken, kantoren en scholen in heel Nederland van duurzame theeconcepten. Na de sluiting van deze markten zijn wij gaan omdenken. Wij zagen snel in dat er een verschuiving van consumptie naar thuis zou plaatsvinden. TrendingTea is in dit gat gesprongen. We hebben startboxen voor thuiswerkers samengesteld.''
''Wij voorzien horecazaken, kantoren en scholen in heel Nederland van duurzame theeconcepten. Na de sluiting van deze markten zijn wij gaan omdenken''
In Dronten hebben de ondernemers een grootschalige actie opgezet met een gratis bezorgservice. ,,Wij merken dat het snel opgepakt en verspreid wordt.''
Extraatje voor thuiswerker
Schutter en Veen willen nu veel mensen thuiswerken ook wat extra bieden aan de grote groep. ,,Bij elke bestelling in onze webshop vanaf dertig euro versturen wij een cadeaupakketje en handgeschreven kaartje met een eigen boodschap naar iemand die de thuiswerker graag wil verrassen.''
Lees ook: Hoe broodnodige wendbaarheid het Bakery Institute door de crisis loodst