Aangeboden door Tikkie

Branded Content Horeca

Tikkie Check geeft heropende horeca #tikkieinderug

Hè, hè, eindelijk! In de horeca mogen om te beginnen de terrassen weer open… Dat betekent ook de hervatting van de opmars van Tikkie Check, de snelle en contactloze betaalmethode waarmee horecaondernemers hun gasten op een veilige manier kunnen laten afrekenen. Als #tikkieinderug na een barre winter beloont Tikkie elke tiende nieuwe klant van Tikkie Check met extra publiciteit.

Van onze redactie 22 april 2021

Tikkie Check is ontwikkeld om het betalen in de horeca makkelijker én sneller te maken. Hiermee betalen gasten direct aan tafel en kunnen ze vertrekken op elk gewenst moment. Tikkie Check is allesbehalve rocket science. Zo werkt het, zie ook de demo:

  • De gast scant met zijn mobieltje de QR-code op de tafel en voert het tafelnummer in
  • De gast krijgt direct de bon uit het kassasysteem te zien
  • De gast betaalt met Tikkie en krijgt meteen de gelegenheid om een fooi te geven
  • Na betaling kan de bon worden gedownload of een Tikkie worden verstuurd om de kosten te delen

Gasten én bediening tevreden

Cijfers uit onderzoek door Tikkie bevestigen dat gasten Tikkie Check in veel gevallen verkiezen boven betaling met pinpas, creditcard of met contant geld. Zo blijkt dat 85 procent van de gasten betalen met Tikkie sneller vindt dan afrekening via andere betaalmethoden. Bovendien vindt 91 procent van de bediening deze optie het snelst en gemakkelijkst werken.

Restaurantmanager Nina van Leeuwen van Grand Café Plein 4 in Eindhoven zegt daarover: ,,Je hebt, zeker op terrassen, niet altijd de tijd om de rekening binnen een paar minuten op tafel te krijgen. Er is dan niets zo vervelend dan moeten wachten. Tikkie Check biedt daarin een hele fijne uitkomst.”

''Je hebt, zeker op terrassen, niet altijd de tijd om de rekening binnen een paar minuten op tafel te krijgen. Er is dan niets zo vervelend dan moeten wachten. Tikkie Check biedt daarin een hele fijne uitkomst''

Nina van Leeuwen, Grand Café Plein 4

Speciale actie: Tikkie in de rug

Een compensatie voor al het leed dat corona heet is het natuurlijk in de verste verte niet, maar na maanden van gesloten deuren wil Tikkie de horecasector graag een klein duwtje in de rug geven: een Tikkie in de rug. Wat is de actie? Elke tiende nieuwe Tikkie Check-klant krijgt een #tikkieinderug. Dat betekent dat Tikkie voor extra lokale bekendheid van zijn of haar restaurant zorgt. Zo wordt de betreffende horecazaak gepromoot op social media, via banners op websites en via een interview op een lokaal platform. Een mobiel billboard dat door de stad of het dorp wordt rondgereden vergroot de exposure nog wat meer.

Check de video en/of meld je aan

#tikkieinderug* zet elke tiende horecazaak die Tikkie Check gebruikt dus dat kleine beetje extra in de schijnwerpers, terwijl de gasten een snelle, veilige en contactloze betaaloptie erbij krijgen. Benieuwd hoe dit er uit ziet? Check onderstaande video.

Interessant voor jouw horecazaak? Klik dan op deze link en meld je aan. Ben jij de tiende horecazaak die zich aanmeldt? Dan neemt Tikkie contact met je op om het vervolgtraject met je af te stemmen.

*De voorwaarden van deze actie zijn hier te vinden.

De dagelijkse nieuwsbrief voor ondernemers, in 2 minuten tijd ben je weer helemaal bij. Niet alleen te lezen, maar ook te beluisteren. 

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws