In de eerste vierentwintig uur na de lancering van de website ‘studio-paper.com’ had het bedrijf alle boxen verkocht. ,,We zijn uiteraard superblij met de eerste reacties op ons concept. Al langer zagen we een groeiende behoefte naar mooie en bijzondere papiersoorten en -formaten. Door corona is deze trend verder versterkt”, aldus Lena Koopman, één van de oprichters van Studio Paper.
De inhoud van de box wisselt per maand, maar in alle boxen zitten producten die kunnen worden gebruikt in huis, in een agenda, bullet journal of fotoboek en kaarten die verstuurd kunnen worden. De box kan ook ‘los’ worden besteld.
Al langer zagen we een groeiende behoefte naar mooie en bijzondere papiersoorten en -formaten. Door corona is deze trend verder versterkt
Lena Koopman, mede-oprichter Studio Paper
Creative Business aan Hogeschool van Amsterdam
De jonge ondernemers studeren allemaal Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam en volgen de specialisatie mediaondernemerschap. Zij ontwerpen en maken de producten van Studio Paper zelf. De producten worden lokaal gedrukt bij drukkerij Coster & Kok.
Lees ook: Piepjonge ondernemer Aaliyah (13) lanceert duurzaam tienerkledingmerk 'Divapower'