Podcast

Bakkie Media: Make media great again!

Make media great again! Zegt Donald Trump? Neuh. Daniel Kok en Thijs van Dijk schreeuwen het zowaar uit, in deze speciale aflevering van hun wekelijkse podcast Bakkie Media.

In dertig memorabele minuten (aldus de heren) blikken Kok en Van Dijk terug op hun 25 allereerste Bakkies Media en bespreken ze de meest memorabele, opvallende, leuke momenten van deze afleveringen. Daniels haat voor growth hacking bijvoorbeeld, inclusiviteit is de nieuwe exclusiviteit, het sportjaar 2020 en: is het einde van purpose marketing zoals wij het kennen in zicht? Plus een verrassende quote van Willem-Albert Bol.

Donald Trump microfoons media

Presentatie: Daniel Kok en Thijs van Dijk 16 maart 2020

De Ondernemer is mediapartner van Bakkie Media.

Alles over, voor én door ondernemers in je mailbox.

Ontvang twee keer per week onze nieuwsbrief met inspirerende ondernemersverhalen en informatieve artikelen.

Aandachtstrekkers

Nieuwsbrief net zo spannend als een Netflix-trailer? Zo pak je dat aan

Nieuwsbrieven saai, vervelend en onaantrekkelijk? Onzin. Een digitale nieuwsupdate hoeft alles behalve een spam-waardig moetje te zijn waar je als ondernemer niet onderuit komt. Au contraire: jouw nieuwsbrief kan net zo'n must see-item zijn als een trailer voor de nieuwste Netflix-hit. Hoe? Aandachtstrekkers Michel Ariëns en Patrick Wessels scheppen licht in de duisternis.

Details
Sleutel tot Succes

A Fish Named Fred, uit Nederland: waarom mannen de vrolijke kleding over de hele wereld het dragen

In de tien jaar dat A Fish Named Fred bestaat werd het van een kledinglijn - kleurrijk, vrolijk, onderscheidend - een internationale lifestyle brand. Verkrijgbaar in meer dan dertig landen, te zien in populaire Amerikaanse tv-series, omarmd door tal van bekende mensen, wereldwijd nu gedragen door veel, héél veel mannen. Hoe hebben Rob Schalker en zijn team dit imperium op weten te bouwen, wat is dus dé Sleutel tot Succes?

Details
De Ondernemer

Eén ondernemer, drie branches: hoe keek dus Ed Bindels naar de persconferentie?

Horeca, retail en clubevents. Ondernemer Ed Bindels is actief in deze drie branches, met Food District Liemès, Amac en Club Basis: hoe keek hij naar de eerste persconferentie Rutte-Kuipers?

Details
De Ondernemer

Dirk Beljaarts (KHN): 'Horeca dicht is weer een politieke beslissing, geen wetenschappelijke'

'Het is een politieke keuze om onze sector gesloten te houden, het is slepen met RIVM-modellen. Het is niet een wetenschappelijke keuze. Dan moet je als kabinet erkennen dat je ons tijdelijk opoffert om de rest van Nederland aan de gang te krijgen." KHN-directeur Dirk Beljaarts spreekt zich uit, in de nieuwe podcast 'Na Rutte en Kuipers'.

Details
Sleutel tot Succes

Sieradentweeling Vedder & Vedder: 'Duizend keer tegen elkaar gezegd: we kappen ermee'

Waar het begon met workshops sieraden maken op vrijgezellenfeesten, moeder-dochter-dagen en in studentenhuizen, staat er zes jaar later een online sieradenimperium. En dat met meer dan 70 werknemers, een eigen atelier, tv-serie en internationale marketingcampagnes. Sieradentweeling Anne en Esther Vedder over hun 'Sleutel tot Succes'.

Details
Aandachtstrekkers

Snelle, mooie en betrouwbare website? Zorg voor een optimaal halo-effect

Ook in dit nieuwe jaar werpen Aandachtstrekkers Michel Ariëns en Patrick Wessels regelmatig hun licht op alles dat met (neuro-)marketing te maken heeft. In 2022 gaat het duo gestaag door met hun uiterst informatieve en amusante podcastserie. In deze aflevering: hoe maak je jouw website als ondernemer zo betrouwbaar mogelijk en laat je de consument steeds weer met een goed gevoel op de site terugkomen?

Details