Podcast De Zo Genaamde Podcast

Buddha to Buddha's Batul Loomans over de wereldreis van zijn sieradenmerk

Het wereldberoemde sieradenmerk Buddha to Buddha. Je legt al snel de link met het Verre Oosten. Batul Loomans, oprichter en ondernemer in hart en nieren, vertelt openhartig over hoe hij vanuit de textielindustrie in India een nieuwe passie ontdekte. Wat voor rol deze passie speelde in de naamgeving van zijn huidige succesvolle sieradenmerk, hoor je in deze aflevering van De Zo Genaamde Podcast.

Van onze redactie 12 januari 2021

De Ondernemer Podcasts Floris Hulsmann De Zo Genaamde Podcast
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Caroline van Turennout (Zeeman): 'Online is er nog veel te doen'

Het is alweer tijd voor de achtste aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Presentator Thijs van Dijk is nog altijd actief met het samenstellen van het ultieme marketingelftal. De volgende kandidaat is Caroline van Turennout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij textielsuper Zeeman. Welke positie krijgt zij op het veld? Beluister nu de podcast. ,,We zijn internationaal al behoorlijk actief. Maar er kan nog meer.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'

Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een veranderd businessmodel. Waarom eigenlijk? En bijzonder, zo hoor je in de podcast, de onderneming ontstond uit frustratie. ,,De verzorger verlengt de service van jouw winkel tot aan de deur.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Bij Welkom Energie is niet iedereen welkom: 'Wij maken de wereld iets minder slecht'

Naamexpert Floris Hülsmann ontvangt in de studio Jaap Bakker, directeur van Welkom Energie. Opvallend: in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, is niet elke energieconsument welkom bij het bedrijf. Hoe zit dat dan? Bakker legt het in deze podcast haarfijn uit.

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Auping-marketeer Ine Stultjens heeft geen gouden regels

De zevende aflevering van Thijs Talks gemist? In de jacht op zijn ultieme marketingelftal ging marcom-expert Thijs van Dijk in gesprek met Ine Stultjens, Manager Marketing & Communicatie bij Auping. Op welke positie stelt hij haar op? Luister en laat je inspireren. ,,Ik heb geen lijstje met gouden regels.''

Details
Swish Talent Floris Hulsmann Stephan Gonnissen 2
De Ondernemer

Zo verandert Stephan Gonnissen met Switch de reclamewereld

Stephan Gonnissen is oprichter van het uitwisselingsprogramma voor creatieven bij reclamebureaus: Switch. Hij werkte al in de creatieve wereld vóór de uitvinding van het internet en kent de traditionele reclamewereld als zijn broekzak, maar sinds de digitale golf over reclame rolde, vond hij het pas echt interessant. Waarom? Luister daarvoor naar deze aflevering van de Namarama Show gepresenteerd door Floris Hülsmann.

Details