“Een webshop is in deze tijd een must”, stelt e-commercemanager Jeroen Raven volgens Twinkle. “Consumenten bepalen zelf hoe zij hun aankopen doen. De één shopt graag online, de ander wil het product zien en voelen en gaat naar de winkel. Met onze webshop zijn wij nu 24/7 beschikbaar voor de consument.”
Op dit moment worden er alleen bedtextiel en accessoires online verkocht, maar later volgen ook andere producten. Naast de webshop blijft Auping inzetten op verkoop via bestaande winkels.
Vernieuwend
De digitale transformatie van het bedrijf is niet onopgemerkt gebleven en leidde 10 november tot het winnen van de Nederlandse Logistiek Prijs 2016. Volgens de jury is de manier waarop Auping zijn productie en logistiek heeft ontworpen vernieuwend en een voorbeeld voor andere bedrijven.
Gerelateerde artikelen:
> Werken aan werkgeluk bij Auping
> Grote 'brand stores' veroveren de winkelstraat
> Dit moet je weten voordat je een webshop start