Nieuws Digital marketing
Waarom je je niet te veel op de uitvoering van je plan moet richten (en waar dan wel op)
Team Nijhuis verstaat de kunst van het groeien. Het bedrijf is gespecialiseerd in iets waar geen enkele ondernemer zijn of haar ogen voor mag sluiten: digitale marketing. Strategy director Gerben Lievers en managing director Stefano Golia gaven een workshop tijdens het Business Festival Twente.

,,Wij bestaan om onze klanten te laten groeien”, zegt Lievers. Momenteel leveren ze met 43 marketingexperts service aan zo’n 150 nationale en internationale klanten en werken ze nauw samen met Google.
,,Heel veel ondernemers zitten voornamelijk sterk in de uitvoerende fase”, aldus Golia. ,,Ze willen iets verkopen, maar daar moet je boven gaan zitten. Je moet kijken naar de reis die klant aflegt. Niet alleen adverteren via Google en gaan voor de directe verkoop.”
Lees ook: Business Festival Twente: deze groeigeheimen moet je kennen
Team Nijhuis kijkt samen met de klant, neemt een stapje terug om er vervolgens weer twee vooruit te zeggen. ,,Welke boodschap moet je geven op welk moment? Wil iemand al iets gaan kopen of is hij of zij zich nog aan het oriënteren? Dat zijn essentiële verschillen.”
Gerben voegt nog toe: “Wij geven handvatten, helpen bij het maken van de volgende stap. Waar moet je zijn en hoe dan? Als je ons als bureau inschakelt, steek je er een euro in en levert dat je morgen drie euro op.”
Dit gesprek vond plaats tijdens het Business Festival Twente. Heb je dat gemist of vond je het zo’n succes dat je niet kunt wachten tot het volgende event? Bestel hier kaarten voor de Week van de Ondernemer.