Marketing

Heineken parkeerde F1 Drive-in bios exclusief voor zorgpersoneel

 
Foto's: ANP/Robin van Lonkhuijsen.
 
Geschreven door:
Leestijd 1 minuut

Prima marketing - en dat was het. Indrukwekkend vanwege de vorm en grootte van het podium in de vorm van een F1-auto, sympathiek omdat deze bijzondere kans de eerste F1-race van dit seizoen te bekijken op drie mega-schermen was voorbehouden aan zorgpersoneel.

Lees verder onder de advertentie

Om het seizoen in te luiden organiseerde Heineken deze 0.0 Drive-in show op Circuit Zandvoort. Voor het podium was ruimte gecreëerd voor vijftig auto’s waarin honderd fans konden genieten van de race. En dat waren ditmaal niet relaties en/of prijswinnaars, maar ziekenhuismedewerkers,

,,We hebben veel aan hen te danken en willen met dit kleine gebaar graag iets terugdoen voor al het harde werk op de IC”, aldus Hans Erik Tuijt, Director Global Heineken Sponsorships. ,,Puur als bedankje en hart onder de riem voor deze helden die in de frontline staan.”

beeld deondernemer
Lees verder onder de advertentie
beeld deondernemer

Lees ook: Reconstructie: hoe Heineken 20.000 horecazaken op de been houdt

beeld deondernemer
Lees verder onder de advertentie
beeld deondernemer

Helaas haalde Neerlands trots van dat andere prominent aanwezige drankenmerk in de Formule 1 de finish niet.