Nieuws Marketing
Lidl en PM Concepts by Pauline Mulder lanceren André Hazes-kledinglijn
Fashion en levensliedicoon André Hazes. Een bijzondere, maar grote kans succesvolle combinatie. Een kledinglijn ter ere van de overleden Amsterdamse volkszanger die 30 juni 70 jaar zou zijn geworden is op zijn verjaardag verkrijgbaar in de winkels van Lidl. PM Concepts by Pauline Mulder heeft in samenwerking met de supermarktketen de kledinglijn ontwikkeld.

Beelden uit de tv-commercial rondom de André Hazes-kledinglijn. Foto: videostill
PM Concepts by Pauline Mulder heeft samen met Rachel Hazes en Lidl een exclusieve kledinglijn ontwikkeld, die vanaf aanstaande woensdag verkrijgbaar is in alle 437 filialen. De lijn bestaat uit badhanddoeken, vliegers en biertassen met de originele songteksten van Hazes. Ook zijn er hoodies, broeken, shirts en heuse badjassen met het herkenbare silhouet van Nederlands bekendste volkszanger ooit.
'André Hazes junior is momenteel het gezicht van drogisterijketen Kruidvat. Hij is de spil van de oranjecampagne van de keten'
Lidl baarde eerder opzien met badslippers en sneakers met daarop eigen logo
Het is niet de eerste keer dat Lidl een opvallende kledinglijn op de markt brengt. De keten baarde precies een jaar geleden opzien met felgekleurde sportsokken, badslippers, sneakers en een T-shirt waarop het eigen logo stond. Deze artikelen waren vliegensvlug uitverkocht, schrijft het AD.
Lees ook: EK-campagne Kruidvat krijgt veel kritiek om André Hazes, keten haalt schouders op
André Hazes junior momenteel te zien in kritisch ontvangen EK-campagne Kruidvat
André Hazes junior is momenteel het gezicht van drogisterijketen Kruidvat. Hij is de spil van de oranjecampagne van de keten. Ook daar was gedoe over, aangezien de zanger behoorlijk onder vuur lag door zijn privéleven. Voor Kruidvat was het geen reden te stoppen met de samenwerking.
Lees ook: Thijs van Dijk: 'Zeeman-parfum en Lidl-sneakers, leveren ze nieuwe klanten op?'