Nieuws Marketing

Lonneker bedrijf genomineerd voor slechtste slogan 2016

'Wie niet horren wil moet maar voelen'. Met deze reclamespreuk is het Lonneker bedrijf Horrenpartners een van de tien genomineerden in de landelijke verkiezing voor de slechtste slogan, laat De Twentsche Courant Tubantia weten.

Van onze redactie 8 december 2016

Trofee stockpixabay

Andere genomineerden zijn een Nijmeegse patisserie ('Wij spelen open taart') en een lingeriewinkel uit het Gelderse Epe ('Tiet voor een goede BH').

Martijn Kok van Horrenpartners heeft de slogan bedacht en vertelt aan De Twentsche Courant: "Ik vind hem juist leuk. Daarom had ik ook liever gehad dat de verkiezing 'de leukste slogan' of 'de meest bijzondere slogan' zou heten. De slechtste klinkt zo negatief. Ik moet er even over nadenken of ik de prijs zal ophalen als we hem winnen. Verder wil ik er liever zo weinig mogelijk aandacht aan besteden. Het gaat erom dat je over je product geen klachten krijgt en dat is bij mij zo."prij