Marketing

Namarama: hoe je het als merk maakt in... New York

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Naam-expert Floris Hülsmann (van Namarama) praat in deze podcast met Pierre Janssen de Limpens (dat is nog eens een naam) die in New York woont en werkt. Hij heeft daar al twintig jaar zijn eigen designbureau LUSHmedia.

Pierre weet precies wat er voor nodig is om het te ‘maken’ in New York. Hij ziet dan ook hoe vele merken de stap compleet onderschatten en falen. Dat je in je eigen land al wereldberoemd bent, hoeft niet te betekenen dat je in New York verkocht gaat worden. De concurrentie is moordend en de aanpak is ook totaal anders dan je misschien gewend bent.

Lees verder onder de advertentie

De inzichten van Pierre leveren een boeiend gesprek op. Over de locatie van je bedrijf, maar ook van je product op de schappen; ondernemerslessen die ook buiten New York goed bruikbaar zijn.

Lees ook: Jouw American dream? Consul Kunst zorgt voor zachte landing in scale-up hemel