Zo werkt internetmeme-legende ‘Hide the pain Harold’ samen met Chocomel aan een chocomoes. Harold vroeg eerst HAK om mee te doen aan de samenwerking. Hak heeft net als Chocomel een 0%-variant. HAK bedankte vriendelijk, maar toen schoot 24Kitchen-chef Perry de Man te hulp om de chocomoes te realiseren. Het product wordt 4 april gelanceerd bij MOES op de Ferdinand Bolstraat 62 in Amsterdam. Iedereen is welkom om te proeven en zichzelf als meme te vereeuwigen. 1 april of niet?
Hagelslag dat van je boterham valt, hoe vervelend is dat? Blue Band komt maandag met de oplossing: Betersmeersels Hagelslag. Roomboter waar de hagelslagjes al in zitten. Perfect voor je ontbijt op Tweede Paasdag.
Lees ook: 1 april: dit zijn de opvallendste grappen van bedrijven
En Coolblue houdt op Tweede Paasdag Nationale Belletjetrekdag. Door alle videodeurbellen is belletje trekken erg lastig geworden. Daarom heeft Coolblue gratis stickers die je over de videobel kan plakken. Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue: “Aanbellen is natuurlijk het mooiste wat er is. En belletje trekken stiekem het leukste. Maar door al die videodeurbellen is de lol daar wel een beetje van af. Daarom organiseert Coolblue aanstaande maandag: Nationale Belletjetrekdag.”
En Pieter Duijs van ThuisVers lanceert ‘na langdurige samenwerking met de Wageningen University & Research en datascience-helden van Churned’ de GevoelsKast. ,,Met de GevoelKast ontketenen wij de revolutie van AI & Food en brengen we daarmee niet alleen maar gezondheid, maar ook geluk! Nadat elke emotie is geanalyseerd en doorgetest, hebben we op basis van al die data een algoritme ontwikkeld waar we super trots op zijn! Dit algoritme zorgt ervoor dat de werknemer een maaltijd aangeboden krijgt die ten goede komt van zijn of haar gemoedstoestand. Zo hoef je na een dag werken niet meer te denken aan: waar heb ik trek in?.”