Aangeboden door Tele2
Branded Content Regio
Zo heeft BoConcept de telefonische bereikbaarheid optimaal geregeld
Met bijna 300 winkels in meer dan zestig landen is het Deense BoConcept uitgegroeid tot een Europese speler van formaat in designmeubels en woonaccessoires. Een van de succesfactoren van de Nederlandse vestiging is dat klanten er zeven dagen per week terechtkunnen voor interieuradvies, ook telefonisch. Ondernemer Jan Rupert heeft de telefonische bereikbaarheid perfect geregeld met Het Nieuwe Bellen.

BoConcept is de enige Scandinavische meubelwinkel in Woonmall Alexandrium. Het bedrijf onderscheidt zich niet alleen met hoogwaardige producten van Deens design. Een team van acht medewerkers helpt klanten hun persoonlijke thuis te creëren.
Jan Rupert, eigenaar van de BoConcept vestiging in Rotterdam: “We hebben een uitgebreide interieurdesignservice waarbij onze stylisten samen met klanten 3D tekeningen maken van woonruimtes. Daarbij nemen we uiteraard de gewenste sfeer en persoonlijke wensen mee. En binnen een paar uur sturen we deze tekeningen naar de klant.”
Goede bereikbaarheid
Klantenservice staat hoog in het vaandel bij BoConcept. Belangrijk onderdeel daarvan is goede bereikbaarheid, via de kanalen die aansluiten op de verschillende doelgroepen die BoConcept bedient. BoConcept is zeven dagen per week bereikbaar via social media, mail en telefoon, vertelt Rupert. “Met name de oudere doelgroep vindt het prettig om gewoon te bellen. Net als de andere doelgroepen verwachten ook deze klanten tegenwoordig snel antwoord.”
BoConcept heeft de telefonische bereikbaarheid optimaal geregeld met Het Nieuwe Bellen van Tele2. “We kunnen precies instellen hoe vaak de telefoon overgaat en op welke plek: in de winkel of kantoor. Op de vaste lijn kunnen onze stylisten twee klanten gelijktijdig te woord staan. Als er een voicemail wordt ingesproken, krijgen de medewerkers daarvan direct een bericht, zodat ze snel kunnen terugbellen”, legt de ondernemer uit.
Laagdrempelige switch
Rupert maakte dit voorjaar de overstap naar Tele2. "Onze verouderde ISDN-centrale voldeed niet meer. Het Nieuwe Bellen is stabieler, biedt veel meer functionaliteiten en is nog een stuk goedkoper ook. Dat scheelt ons toch weer een paar tientjes per maand. Het overstappen was voor ons eigenlijk een no-brainer", zegt de ondernemer. De switch was bovendien laagdrempelig. "De monteur had de nieuwe telefonie binnen no time aangelegd. We zijn geen minuut onbereikbaar geweest."
Rupert vindt het prettig om te werken met een gedegen telefonie-aanbieder die snel en makkelijk schakelt, zodat hij en zijn team zich volledig kunnen bezighouden met de winkel en de klanten. Rupert: “Voor de vaste telefonie is betrouwbaarheid een belangrijke vereiste voor ons. En we werken graag met een telecomaanbieder die net als wij servicegericht is en waar we geen nummertje zijn. Ook de administratieve processen zijn bij Tele2 in orde. Dat is prettig want zo hebben we echt geen omkijken meer naar de telefonie.”
Schakel nu over naar het Nieuwe Bellen; een veel slimmere telefonieoplossing waarmee je klanten beter kunt bedienen. En bovendien nog goedkoper ook! Bereken direct jouw besparing. Klik hier.
BoConcept zag het licht in 1952 in Denemarken en is nu een premium lifestyle retailmerk met bijna driehonderd winkels in meer dan zestig landen. Het bedrijf ontwerpt, produceert en verkoopt eigentijdse meubels, accessoires en verlichting voor de woon-, eet- en slaapkamer, het thuiskantoor, de tuin en het terras. BoConcept helpt klanten hun persoonlijke thuis te creëren via uitgebreid interieuradvies, in de winkel of bij de klant thuis.
Met name de oudere doelgroep vindt het prettig om gewoon te bellen