Onder het thema Say Growth toonde Agrico tijdens de Fruit Logistica dat de aardappelcoöperatie staat voor voorspoed voor haar telers, afnemers, verpakkers, retailers en consumenten zoals een goede oogst en een zeker resultaat. Groei die Agrico onder andere wil bereiken door naast de juiste rassen complete ondersteuning te bieden voor een succesvolle introductie door haar agenten. Agrico is van mening dat juist deze vruchtbare, verdergaande samenwerkingen gezamenlijke groei voor de toekomst mogelijk maken.
Speciale aandachtGroeikracht is ook de kracht van vernieuwing. Daarom presenteerde Agrico een nieuwe lichting rassen. Speciale aandacht kregen de rassen Ranomi en Loreley.
Agrico-directeur Jan van Hoogen is tevreden over het verloop van de beurs: "Samen met onze dochters hebben we ons nieuwe marketingthema Say growth, say Agrico met flair gelanceerd. Wij leveren meer dan alleen maar aardappelen. Gesteund door de juiste mix van kennis, product en marketingondersteuning behalen overal ter wereld lokale ondernemers mooie resultaten. En dat kan alleen maar groeien.''