,,Consumenten worden steeds veeleisender en willen zelf kunnen bepalen waar, wanneer en hoe ze een pakket ontvangen. Zonder de juiste verzendsoftware kan het voor retailers een uitdaging zijn om dit niveau van flexibiliteit te bieden,” zegt Rob van den Heuvel, ceo van Sendcloud. ,,Met Mark’s uitgebreide marketingervaring bij toonaangevende SaaS-bedrijven, ben ik ervan overtuigd dat zijn expertise ons zal helpen om Sendcloud’s groei te versnellen, terwijl we de toekomst van e-commerce-bezorging blijven vormgeven.”
Samen met de retailers en de vervoerders hebben we een geweldige kans om de bezorgervaring voor eindgebruikers te verbeteren
Mark Appel Sendcloud
Ervaring bij Exact, CM.com en Backbase
Met meer dan 30 jaar ervaring in B2B-sales en marketing is Appel een doorgewinterde marketeer en expert op het gebied van SaaS. Als cmo heeft hij een bewezen staat van dienst in het versnellen van omzetgroei en het bouwen aan merken voor verschillende softwarebedrijven zoals Exact, CM.com en Backbase. Hij heeft overgangen naar SaaS geleid en tegelijkertijd gezorgd voor een explosieve groei in omzet met zijn innovatieve initiatieven op het gebied van brand building, demand generation en marketing automation.
,,Consumenten geven steeds vaker de voorkeur aan flexibele levering. Sendcloud is dankzij decennialange ervaring in het stroomlijnen van verzendprocessen perfect in staat om aan deze vraag te voldoen. Samen met de retailers en de vervoerders, die de kern van ons platform zijn, hebben we een geweldige kans om de bezorgervaring voor eindgebruikers te verbeteren,” zegt Appel.
,,Ik besef hoe belangrijk marketing is in deze ontwikkeling en ik kijk ernaar uit om mijn kennis van demand generation en brand building in te zetten. Het enorme marktpotentieel van Sendcloud en de ‘no-bullshit-cultuur’ maakten de beslissing om mee te doen aan de missie om verzending wereldwijd op te lossen heel eenvoudig.”
Lees ook: Ambitie Rob van den Heuvel (Sendcloud): ‘Mikken op grote overname’