Actueel

Creative Press Challenge: Top 3 bekend

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

In willekeurige volgorde zijn dit de top 3 teams: Joost van der Schoot en Renske Perdon van The Oddshop, Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International, en Cynthia Trinocque en Long Woo van SuperHeroes.

De jury koos deze top 3 omdat ze met hun eenvoud op krachtige wijze het probleem schetsen waartegen Plastic Foundation strijdt. Deze drie teams krijgen de kans om van hun schets een advertentie te maken.

Hoe nu verder

Lees verder onder de advertentie

De top 3 teams krijgen van de Persgroep een klein budget om van hun schets een advertentie te maken. Het creatieve hart van de jury (bestaande uit Mervyn ten Dam, Dave Canning en Ewoudt Boonstra) komt weer bij elkaar om uit deze drie geproduceerde advertenties de winnaar te kiezen, die op 1 december bekend wordt gemaakt.

De winnende advertentie wordt op donderdag 8 december geplaatst in de Volkskrant, samen met een exclusief interview met de makers. De advertentie wordt ook ingezonden naar het Cannes International Festival of Creativity 2016.

De drie winnende inzendingen

Lees verder onder de advertentie

Cynthia Trinocque en Long Woo van SuperHeroes:

Joost van der Schoot en Renske Perdon van The Oddshop:

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International:

Lees verder onder de advertentie

:

Klik hier voor een overzicht van alle inzendingen.