Nieuws Actueel

De Ondernemer co-host Coolest Dutch Brands

45 creatives en strategen hebben tijdens de jurydag bij Talpa Network bepaald dat De Vegetarische Slager, Tony Chocolonely en Vandebron op 21 maart in de finale staan van de Coolest Dutch Brands-verkiezing 2018. Publiek en vakjury bepalen vervolgens wie aan de haal gaat met de titel.

Redactie De Ondernemer 26 februari 2019

De Ondernemer talkshow New Business Radio 1

De Ondernemer is met ingang van de verkiezing van dit jaar vaste co-host van de prijs. Creative director Gerard van den Broek neemt zitting in de jury. Voor de winnaar is er vanuit De Ondernemer uitgebreide online radio-aandacht op NewBusinessRadio en publiciteit in de AD-titels en het Parool.

Nog even een recap: FONK heeft in 2018 voor het tweede jaar op rij maandelijks een merk gekozen tot Coolest Dutch Brand van de Maand. Het thema van dit jaar draaide om van origine Nederlandse sustainable brands die door lef en uitgekiende marketing een breed publiek aanspreken en van daaruit ook daadwerkelijk een verandering weten te bewerkstelligen. Naturalis won de prijs in 2017.

De twaalf genomineerde merken van 2018 zijn De Vegetarische Slager, Tony Chocolonely, Vandebron, Picnic, ASN Bank, Dopper, Plastic Soup Surfer, Plus, Kings of Indigo, Bunq, Marie-Stella-Maris en Peeze Koffie.