Nieuws E-commerce

BeterBoeken.nl roept accommodatiehouders op om zich te melden

Na het slagen van de crowdfundingcampagne zat zijn mailbox bomvol en kreeg hij busladingen connectieverzoeken op LinkedIn; veel mensen willen iets betekenen voor Niels Meijssen en de ontwikkeling van BeterBoeken.nl. Het is precies wat Meijssen goed kan gebruiken, aangezien hij het punt heeft bereikt waarop er connecties moeten worden gemaakt met accommodatiehouders.

Van onze redactie 9 november 2020

Meijssen beterboeken crowdfund miljoen

Niels Meijssen (tweede van links): ,,Voorop staat dat we ieder betrokkenheid ontzettend belangrijk vinden."

,,We zijn aan het nadenken over hoe we het aanbod van accommodaties straks stap voor stap kunnen uitbreiden", vertelt Meijssen. ,,Beginnen we alleen met hotels? Of willen we er gelijk al andere soorten accommodaties bij? En in welke steden, regio's of landen starten we? Met deze puzzel gaan we komende tijd aan de gang. Ben je een accommodatiehouder en wil je straks misschien op BeterBoeken.nl staan? Dan is het handig als je deze enquête invult. In een later stadium nemen we dan contact met je op met meer informatie."

Tijd rijp genoeg om plannen te concretiseren

Meijssen vertelt dat hij en de rest van het team de bovenstaande vragen ook met elkaar hebben besproken tijdens hun samenwerkdag. Met het behalen van de 2 miljoen euro aan crowdfunding acht hij de tijd nu rijp om de plannen voor de komende maanden nog scherper te maken.

Ontwerpsoftware voor BeterBoeken.nl wordt openbaar

Een onderwerp dat hoog op de agenda van BeterBoeken.nl staat is: hoe blijft men de achterban betrekken? De ideeën hierover lopen uiteen van online events tot het openbaar maken van de ontwerpsoftware zodat iedereen altijd kan meekijken. ,,Voorop staat dat we ieders betrokkenheid ontzettend belangrijk vinden", benadrukt Meijssen nog maar eens.

,,De druk is van de ketel wat betreft de campagne. We blijven iedereen uiteraard op de hoogte houden als er nieuws is, maar op dit moment even niet meer wekelijks." De bedenker van het eerlijke alternatief voor Booking.com wijst geïnteresseerden op het Instagram-account en de LinkedIn company page om de behoefte aan verbondenheid toch enigszins te waarborgen.

Alles over, voor én door ondernemers in je mailbox.

Ontvang twee keer per week onze nieuwsbrief met inspirerende ondernemersverhalen en informatieve artikelen.