Actueel

'Facebook verwees klanten door naar ons'

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

1. Nieuwe focus

"We zijn begonnen met het maken van campagnes voor onlinemedia, maar spitsten ons al snel toe op Facebook. Die keuze pakte goed uit toen Facebook in 2012 een eigen vestiging in Nederland opende. Facebook wilde klanten doorverwijzen naar vier socialmedia-bureaus die content maken en het effect ervan meten. Daar werden wij er een van. Mooi, maar je moet het ook waarmaken."

2. Verhoogde lat

Lees verder onder de advertentie

"Onze klanten vinden het hartstikke tof dat ze bij het beste bureau van Nederland zitten, maar hun verwachtingen zijn nu nog hoger. Ik voel die druk zelf ook. De lat ligt écht hoger. Deze positie willen we natuurlijk niet kwijt. We willen nog beter worden."

3. Op zoek naar balans

"We zijn groeiende, maar willen onszelf niet voorbijlopen. Onze drijfveer is niet financieel. We willen gewoon zoveel mogelijk leuke klanten binnenhalen. Tegelijkertijd zit 'm daar de crux: het vinden van de balans tussen groei en behoud van kwaliteit en dit overbrengen op onze mensen. Het is de eerste keer dat ik zoiets doe en dat is best moeilijk."

Lees verder onder de advertentie