Video Actueel

Marco Aarnink (Print.com): 'Businessmodel samen met 100 klanten gemaakt'

Drukwerkdeal-oprichter Marco Aarnink vertelt de plannen van zijn nieuwste bedrijf, Print.com. De topondernemer zit in de auto bij de serie ‘Werkverkeer’ en vertelt over de onzekerheid die hem tot een zeer gewaardeerd ondernemer maakt, zijn liefde voor printwerk en de keuze waarom hij samen met 100 klanten het businessmodel van Print.com heeft gemaakt.

Redactie De Ondernemer 10 maart 2019

Marco Aarnink Werkverkeer 113

Marco Aarnink verdiende zijn sporen met zijn eerste bedrijf, Drukwerkdeal.nl. Na de verkoop daarvan deed hij een poging verder te gaan als investeerder, maar kwam daar snel van terug. Nu is Aarnink weer terug op het oude nest: de print-wereld. Voor een miljoenenbedrag kocht hij de domeinnaam print.com, zocht een team om zich heen en begon te bouwen. Doel: de internationale markt veroveren. Hoe hij dat voor elkaar krijgt zie je in deze video:

Elke twee weken is er op deondernemer.nl, en natuurlijk via onze social media-kanalen, een (altijd ondertitelde) aflevering van 'Werkverkeer' te zien, gepresenteerd door Roland Tameling. Naast 'Werkverkeer' volgen meerdere nieuwe videoseries op deze website, waaronder 'Startup Stories' over - inderdaad - startende ondernemers, en 'Over de Grens', waarin ondernemers aan het woord komen over hun stappen naar het buitenland.