Nieuws Retail

Miss Etam laat na herlancering vooral online stevige groei zien

Na de succesvolle herlancering afgelopen maart, laat het Nederlandse modemerk Miss Etam een sterke groei zien. De keuze om de collecties exclusief online aan te bieden werkt goed: trouwe én nieuwe klanten weten de kleding te vinden via de geoptimaliseerde webshop. Het bedrijf verwacht dat de groei het komende kwartaal doorzet.

Van onze redactie 4 mei 2022

Miss etam winkel heerenveen

Een filiaal van Miss Etam in Leeuwarden. Foto: ANP

Miss Etam lanceert meerdere collecties per seizoen die zowel vertrouwde kledingstukken als trendy mode bieden. Het merk anticipeert op de actuele wensen van haar doelgroep. Zo biedt de kledingketen het aankomende najaar - onder de naam Lang - kledingstukken speciaal ontwikkeld voor de langere vrouw.

Melanie Barneveld, samen met Thomas Zonneveld de drijvende kracht achter de herlancering: ,,Onze klanten reageren vol enthousiasme op de terugkeer van het merk Miss Etam én over de nieuwe collectie. Wij zijn zeer verheugd dat wij hen de vertrouwde comfortabele Miss Etam-stijl kunnen bieden. Tegelijkertijd weten we ook nieuwe doelgroepen te bereiken."

''Wij zijn zeer verheugd dat wij hen de vertrouwde comfortabele Miss Etam-stijl kunnen bieden. Tegelijkertijd weten we ook nieuwe doelgroepen te bereiken''

Melanie Barneveld, Miss Etam

Miss Etam-items zijn er in een reguliere en een plus-size variant

De nieuwe Miss Etam-collectie bestaat onder meer uit tops, t-shirts, blouses, truien, broeken, rokken, jurken, jassen en vesten en de items zijn er in een reguliere en een plus-size variant. De collectie wordt elke week aangevuld met nieuwe items - pasvorm en maatvoering blijven ongewijzigd.

Lees ook: Van maatje meer naar bijna niemand meer: het verval van modeketen Miss Etam

Vanaf vandaag altijd op de hoogte met het laatste nieuws voor ondernemers. Rond lunchtijd in je mailbox!

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws