Nieuws Bedrijfsoverdracht

Loyals wil na investering tot 2024 met minimaal 12 overnames groeien

Marketingbureau Loyals breidt uit en wordt een multidisciplinaire bureaugroep voor het middenbedrijf, zo maakt het bedrijf donderdag bekend. De groep is 1 januari officieel van start gegaan onder de naam Loyals Group. De in Mijdrecht gevestigde onderneming helpt bedrijven met een omzet tussen de 20 en 250 miljoen met digitale transformatie en merkenbouw.

Van onze redactie 20 januari 2022

Jerry Remmers Youri Lieberton Loyals

Jerry Remmers (links) en Youri Lieberton van Loyals. Foto: Wouter Keuris.

Loyals Group komt voort uit het huidige Loyals, dat onder de groep gaat vallen. Daarnaast heeft Loyals Group onlangs het videocontentbureau PPCRN en e-commercespecialist Stimmt ingelijfd. Binnenkort maken Youri Lieberton en Jerry Remmers, die de groep gaan leiden, meer overnames bekend.

Remmers: ,,We zien dat onze diensten in de afgelopen twintig jaar onmisbaar zijn geworden en dat de markt recent sterk consolideert. Daarbij constateren we dat ook het middenbedrijf opzoek is naar één bureau dat hen helpt op meerdere disciplines. Klanten willen een aanspreekpunt voor strategie en executie. Door ons op te stellen als een sterke club met in-house specialisten kunnen we hen hierin tegemoet komen, ook omdat wij als groep de eerste zijn met honderd procent focus op het middenbedrijf.”

''Ons doel is altijd heel duidelijk geweest: wij willen het beste bureau zijn voor het middenbedrijf op het gebied van digitale innovatie en merkenbouw''

Youri Lieberton, ceo Loyals Group

Met actieve buy en build-strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen

Loyals Group gaat zich sterk profileren op digitale innovatie, content, marketing en merk. Op deze vlakken gaat de groep uitbreiden door specialistische bedrijven in te lijven. Met een actieve buy en build-strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen om door te groeien als marktleider in het midden segment.

Ceo Lieberton: ,,Ons doel is altijd heel duidelijk geweest: wij willen het beste bureau zijn voor het middenbedrijf op het gebied van digitale innovatie en merkenbouw. Bij die ambitie hoort het allerbeste team. Dan moet je groeien, focussen en keuzes maken. In een sterk consoliderende markt als de onze is het eten of gegeten worden. Wij kiezen voor dat eerste en gaan vol gas voor onze ambitie. Met behulp van extern kapitaal van Sofindev kunnen we nu de beste mensen om ons heen verzamelen.”

Lees ook: Boek Thijs Verheul 'is een goede, voor jonge, startende ondernemers'

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws voor ondernemers.

Ontvang iedere ochtend onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste ondernemersnieuws