Aangeboden door Vodafone Business
Branded Content
Koffie College (4/10): Waar zitten klanten volgens Jan van Setten nu op te wachten?
Onze belangrijkste missie op dit moment? Zorgen dat ondernemers sterker uit deze crisis komen. Daarom ontwikkelden wij in samenwerking met Vodafone Business een serie van tien video-interviews met topspecialisten: De Ondernemer Koffie Colleges. Gast nummer 4 is auteur en expert op het gebied van leiderschap en klantgerichtheid Jan van Setten: ‘Pak de telefoon en bel je klant!’ Scroll naar beneden of klik hier om direct naar het Koffie College te gaan.

Wat is juist nu van waarde en wat is waardeloos geworden? Jan van Setten houdt ook in het Koffie College zijn publiek een spiegel voor. Hij benadrukt de voortrekkersrol van sales in een crisis. Contact met de klant levert energie op, het zet mensen aan om te denken in mogelijkheden, manieren om te vernieuwen. En durf juist in deze tijd out of the box te denken. ,,Wees gewoon geïnteresseerd en wat minder interessant.”
Support tijdens het thuiswerken
Juist nu is het moment om ondernemers te supporten. Dat doen we met een efficiënt werkend en veilig netwerk, waar Vodafone Business als telecombedrijf hard voor werkt. In deze tijd beseffen we meer dan ooit hoe belangrijk het is om met elkaar verbonden te zijn en te blijven.
Ondernemers hebben hun handen vol aan het draaiend houden van hun bedrijf. Vodafone Business helpt ondernemers daarin graag, niet alleen met ons stabiele netwerk en innovaties, maar ook met inspiratie. Daarom organiseren wij samen met Vodafone Business deze Koffie College-interviews; iedere dinsdag en vrijdagochtend inspiratie voor de zaak met een goede kop koffie. Thema’s als leiderschap, marketing/sales, technologie en innovatie, en finance en future komen voorbij. Wilt u weten wat Vodafone Business nog meer voor uw bedrijf kan betekenen? Lees dan dan hier verder.
De Koffie Colleges bestaan uit tien videogesprekken met inspirerende topspecialisten en/of ondernemers, elke dinsdag en vrijdag om 11.00 uur bij De Ondernemer, gepresenteerd door Thomas Hendriks. Eerder: