Podcast
Bakkie Media: biomimicry, de trend van morgen
Bakkie Media: Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je over marketing en media bij - soms met een knipoog - in hun wekelijkse podcast van een minuut of twintig.
De praatjesmakers bespreken onder meer hun favorieten van Gouden Loeki-nominaties en het Super Bowl marketingcircus, vragen zich vervolgens ook af waarom er zo vaak dieren voorkomen in tv-commercials. En als het dan over tv-commercials gaat, Kok & Van Dijk vinden dat De Nederlandse Loterij verkeerd gokte met hun reactie op Zondag met Lubach, over Koning Toto.
Minstens zo inhoudelijk interessant in dit Bakkie Media - Google 't anders maar even - de trend van morgen: biomimicry.
De Ondernemer is mediapartner van de wekelijkse podcastserie Bakkie Media.
En biomimicry is de wetenschap en de kunst van het imiteren van de beste biologische ideeën in de natuur om menselijke toepassingen uit te vinden, te verbeteren en duurzamer te maken. Het is gebaseerd op 3,8 miljard jaar evolutie, waarbij de beste ideeën en aanpassingen het overleven.