Podcast

Marketing: zo helpt Louise Doorn (HelloMaaS) ondernemers bij digitalisering

Louise Doorn is eigenaar van HelloMaaS. De ondernemer is ook de initiator van het in New York gestarte bedrijf waarin recruitment met Artificial Intelligence (AI) wordt gemengd tot een nieuw soort marketingbureau. Met succes. HelloMaaS helpt ondernemers en marketeers met de snel veranderende marketingwereld om te gaan, zeker nu veel ondernemers de stap naar digitaal willen maken. Je hoort er alles over in deze nieuwe aflevering van de Namarama Show. Host is als vanouds Floris Hülsmann.

Presentatie: Floris Hülsmann 2 maart 2021

Louise Doorn was al zeer jong enorm ondernemend - daarover meer in deze podcast. Haar eerste baan in de marketing was bij de zender Eurosport. Doorn snapte al vroeg wat de kracht van social media is en hielp bedrijven als Philips daarbij. Met wereldwijd succes. Dat bracht de ondernemer uiteindelijk naar de stad van onze dromen: New York. Ze bleef daar langer dan voorzien en kwam in aanraking met de startupwereld van Silicon Valley. Een van de bedrijven die ze daar bijstond was Twitter.

Luister hierboven naar de podcast vol ondernemerszin, waardevolle (digitale) marketingtips, meer over cultuurverschillen en uiteraard antwoord op de vraag: waar staat HelloMaaS voor? Host Floris Hülsmann doet ook een duit in het zakje en geeft er betekenis aan.

Lees ook: Reclame-expert Ed Stibbe: je naam als meest krachtige marketinginstrument

Louise Floris podcast

Alles over, voor én door ondernemers in je mailbox.

Ontvang twee keer per week onze nieuwsbrief met inspirerende ondernemersverhalen en informatieve artikelen.

Floris Hulsmann Cor Hospes
De Ondernemer

Expert Cor Hospes: 'Vertel jouw verhaal niet op Facebook, start je eigen platform'

Floris Hülsmann is ditmaal op bezoek bij contentmarketing-expert Cor Hospes in zijn woning op IJburg. Een plek met schitterend uitzicht op Marken en Pampus. De perfecte plek voor een nieuwe Namarama-podcast bomvol inspiratie en achtergrond. Luisteren dus.

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Peter Zijlstra (Mercedes-Benz): 'Empower je mensen'

Het marketingelftal van Thijs van Dijk wordt steeds completer dankzij alweer de negende aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Dit keer te gast: Peter Zijlstra, Head of Marketing bij Mercedes-Benz Nederland. Waar plaatst uw host hem in zijn ultieme elftal? ,,Het merk, de maatschappij en de media verandert. Genoeg uitdaging.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Jasmijn Rijcken (Soilmates): 'Duurzaam of milieu in bedrijfsnaam? Uitgekauwde woorden'

Ditmaal ontvangt presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast Jasmijn Rijcken van Soilmates. De startup produceert 'Healthy Oil', geperst van afgedankte - want, te lelijk - avocado’s. In de olie zitten geen toevoegingen en conserveermiddelen. Hoe zet je zo'n vegan product op de markt en hoe zit het met de naam ervan? Je hoort het in deze vette en gezonde podcast. ,,Hip is morgen niet hip meer. Dat woord willen we liever vermijden.''

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Caroline van Turennout (Zeeman): 'Online is er nog veel te doen'

Het is alweer tijd voor de achtste aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Presentator Thijs van Dijk is nog altijd actief met het samenstellen van het ultieme marketingelftal. De volgende kandidaat is Caroline van Turennout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij textielsuper Zeeman. Welke positie krijgt zij op het veld? Beluister nu de podcast. ,,We zijn internationaal al behoorlijk actief. Maar er kan nog meer.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Sam Rohn (Red Je Pakketje): 'Een echt goede bedrijfsnaam verzinnen is moeilijk'

Floris Hülsmann ontvangt in aflevering zes van De Zo Genaamde Podcast Sam Rohn, ceo van koeriersbedrijf Red Je Pakketje. Een nog duidelijkere naam kan je je bijna niet wensen. Een naam die sinds 2015 hetzelfde is gebleven ondanks een veranderd businessmodel. Waarom eigenlijk? En bijzonder, zo hoor je in de podcast, de onderneming ontstond uit frustratie. ,,De verzorger verlengt de service van jouw winkel tot aan de deur.''

Details