Podcast Broodje Verhaal
Karin Veldhuizen durft het met haar watersportcamping anders te doen (mét succes)
Ze is 'allergisch voor saai'. Karin Veldhuizen is van initiatieven is als de Literaire Caravan met Tommy Wieringa en bijvoorbeeld een masterclass Douche Zingen voor Dummies met Lucette van den Berg. De creatief directeur en eigenaresse van watersportcamping Heeg zegt als ondernemer van de 'burgerlijke ongehoorzaamheid' te zijn en van samenwerking met juist concurrentie en bedrijven in andere sectoren, ook als dat helemaal niet logisch lijkt. Voorbeelden te over, in deze storytelling-aflevering van Broodje Verhaal.
Ruim dertig jaar geleden begonnen als de allereerste camping met een eigen website, staat watersportcamping Heeg inmiddels niet alleen bekend om de fraaie locatie in Friesland met vele mogelijkheden en gastvrijheid, maar ook om de bedrijfsvoering. Onder het luisterend oor van storytelling-expert Cor Hospes benoemd Karin de term V.A.M.P., een afkorting van de kernwaarden waar zij en haar team voor staan: Vernieuwend, Anders, Maatschappelijk verbeterend en Persoonlijke aandacht. En oké, de camping dus met de allereerste website, maar: geen WiFi. En dat blijft zo.
Luister mee naar deze zevende aflevering van Broodje Verhaal hierboven, of kijk letterlijk mee in de Broodje Verhaal-keuken, via de link hieronder.
Lees ook: Dit kan storytelling voor jouw bedrijf betekenen: kijk mee met deze Broodje Verhaal-video's