Podcast Thijs Talks

Wat drijft en inspireert Iris Schenk, Marketing Manager van Buddha To Buddha?

'Omarm het leven' is het levensmotto van sieradenmerk Buddha to Buddha. Marcom-expert Thijs van Dijk ging tijdens Thijs Talks in gesprek met Iris Schenk van Buddha to Buddha. Welke positie krijgt Iris in Thijs zijn ideale marketingelftal en waarom?

Van onze redactie 13 januari 2021

De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks 920x510px

Marcom-expert Thijs van Dijk is de coach van het elftal van marketingtoppers. Elke week wacht hem de zware taak om de selectie samen te stellen. Hij stelt het team samen uit gevestigde namen, jonge en opkomende talenten en spelers die complementair zijn aan elkaar om het optimale uit het team te halen. Daarbij moet Thijs goed in de gaten houden dat zijn spelers op de juiste positie staan om het optimale uit hun potentieel te kunnen halen. Zoals zijn leermeester Johan Cruijff het ooit mooi zei: "Alleen kun je niks, je moet het samen doen."

De Ondernemer Podcasts Roland Tameling De Ondernemer Onderweg
De Ondernemer Onderweg

Zo helpt Trunkrs webshops aan perfecte klantbeleving

Trunkrs groeit hard. De same day delivery-speler zet in op snel en groen bezorgen, mét een focus op de ontvangstervaring. Het levert de bezorgdienst een groei van 700 procent op. Ceo Jan Wijn is bij Roland Tameling in de studio voor een nieuwe aflevering van De Ondernemer Onderweg. Luister naar deze podcast over het idee, het succes en de ambities van deze bezorgdienst.

Details
Floris Hulsmann Cor Hospes
De Ondernemer

Expert Cor Hospes: 'Vertel jouw verhaal niet op Facebook, start je eigen platform'

Floris Hülsmann is ditmaal op bezoek bij contentmarketing-expert Cor Hospes in zijn woning op IJburg. Een plek met schitterend uitzicht op Marken en Pampus. De perfecte plek voor een nieuwe Namarama-podcast bomvol inspiratie en achtergrond. Luisteren dus.

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Peter Zijlstra (Mercedes-Benz): 'Empower je mensen'

Het marketingelftal van Thijs van Dijk wordt steeds completer dankzij alweer de negende aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Dit keer te gast: Peter Zijlstra, Head of Marketing bij Mercedes-Benz Nederland. Waar plaatst uw host hem in zijn ultieme elftal? ,,Het merk, de maatschappij en de media verandert. Genoeg uitdaging.''

Details
De Ondernemer Podcasts De Zo Genaamde Podcast
De Zo Genaamde Podcast

Jasmijn Rijcken (Soilmates): 'Duurzaam of milieu in bedrijfsnaam? Uitgekauwde woorden'

Ditmaal ontvangt presentator Floris Hülsmann in De Zo Genaamde Podcast Jasmijn Rijcken van Soilmates. De startup produceert 'Healthy Oil', geperst van afgedankte - want, te lelijk - avocado’s. In de olie zitten geen toevoegingen en conserveermiddelen. Hoe zet je zo'n vegan product op de markt en hoe zit het met de naam ervan? Je hoort het in deze vette en gezonde podcast. ,,Hip is morgen niet hip meer. Dat woord willen we liever vermijden.''

Details
De Ondernemer Podcasts Thijs van Dijk Thijs Talks
Thijs Talks

Caroline van Turennout (Zeeman): 'Online is er nog veel te doen'

Het is alweer tijd voor de achtste aflevering van de podcastserie Thijs Talks. Presentator Thijs van Dijk is nog altijd actief met het samenstellen van het ultieme marketingelftal. De volgende kandidaat is Caroline van Turennout, verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en e-commerce bij textielsuper Zeeman. Welke positie krijgt zij op het veld? Beluister nu de podcast. ,,We zijn internationaal al behoorlijk actief. Maar er kan nog meer.''

Details