Nieuws Marketing
Whatsapp primeur voor Attractiepark Slagharen
Als eerste pretpark in Nederland maakt Attractiepark- en Vakantiepark Slagharen gebruik van WhatsApp om te communiceren met haar bezoekers, schrijft De Stentor. Via het speciale telefoonnummer (06 23 03 41 26) kan contact worden gezocht met één van de medewerkers van het callcenter van het park.

De vragenstellers krijgen direct antwoord op hetgeen ze graag willen weten. Dat kan over de meest uiteenlopende onderwerpen zijn, zoals tickets voor het park, beschikbaarheid van vakantiehuisjes, maar ook op klachten wordt ingegaan.
"Vooralsnog reageren we op werkdagen tussen negen en vijf uur, maar als het park straks weer open is breiden we de bereikbaarheid uit. En in de toekomst willen we naar een 24/7 bereikbaarheid", zegt marketingdirecteur Niels Dijkstra.
CommunicatieVolgens hem hoort bij deze tijd een moderne manier van communiceren met de klanten. Attractie- en Vakantiepark Slagharen had op de website al een chatmogelijkheid en communiceert daarnaast via Facebook. "Als daar vragen of klachten op komen te staan, reageren we daar ook op.''