Nieuws Marketing

Wie heeft de beste webcare bij de Beste Social Awards?

Wie heeft het beste merk, welk bedrijf voerde de beste campagne en wie maakte de beste video? Dat wordt volgende week donderdag bekend tijdens de derde editie van de Beste Social Awards in B.Amsterdam. In vijf delen zetten wij de kanshebbers in de meest inspirerende categorieën voor ondernemers op een rijtje. Deel 4: beste webcare. Laat ons vooral weten wat jouw favoriet is door een reactie onder dit artikel te plaatsen.

De Ondernemer 4 juni 2016

Coolbluebestesocial

De genomineerden in de categorie beste webcare zijn Coca-Cola, ABN AMRO, Coolblue, Transavia, T-Mobile en Eneco. Wie van deze bedrijven geeft de grappigste, meest gevatte, creatieve antwoorden op vragen van klanten óf andere bedrijven? Floris neemt de tijd om zijn vragen te stellen aan Coca-Coca, en Coca-Cola geeft uitgebreid antwoord.ABN reageert op humoristische wijze op de vraag van Bert, die graag zijn dromen uit wil zien komen.

Jelle had een probleem met de levering van een koelkast via Coolblue. Zo reageerde het bedrijf.Het duurde even, maar uiteindelijk werd het probleem opgelost.Transavia opende de aanval op een paar grappenmakers van de Klantenservice.T-Mobile laat zien erg flexibel te zijn.

Eneco geeft een positieve draai aan een boze reactie.

Lees ook:De Beste Social Awards: wie heeft de beste video?Wie scoort de beste inhaker bij de Beste Social Awards?Welk bedrijf heeft sterkste merk bij de Beste Social Awards?