Nieuws Regio

Blitskikker online bureau met alles onder één dak

Van 19 tot en met 23 maart staan online specialisten in twee Vodafone Business Stores klaar om ondernemers gratis van advies te dienen. In Amsterdam kun je onder andere je licht opsteken bij Blitskikker dat alles weet van design tot techniek en strategie.

De Ondernemer i.s.m. Ziggo 7 maart 2018

Blitskikker

Wie voor z'n onderneming afhankelijk is van internet, wil nooit in de file staan. Probleemloos uploaden, downloaden, skypen, wifi, werken in de cloud: internet is als de aorta van iedere onderneming. Ziggo maakt het voor zakelijke klanten nu heel aantrekkelijk om zelf de voordelen van Ziggo Zakelijk te ervaren. Je kunt gratis, vrijblijvend en naast je huidige provider drie maanden Ziggo Zakelijk gebruiken onder het motto: ‘Ontdek de flow van soepel en snel zakelijk internet'.

Om ondernemers nog meer te ontzorgen op het gebied van online communicatie houdt Ziggo tussen 19 en 23 maart een speciale actieweek 'Ziggo verbindt ondernemers'. Specialisten staan die week klaar in twee Vodafone-winkels in Amsterdam (Wibautstraat) en Barendrecht om ondernemers een goed en kosteloos 'live' advies te geven. Een buitenkans die je als ondernemer niet voorbij moet laten gaan. Een afspraak is zo online gemaakt (zie onderaan dit artikel).

Creatieve jonge honden

Lothar van Mourik van Blitskikker in Haarlem is zo'n specialist die met z'n team van creatieve jonge honden en ervaren lieden in de afgelopen vijftien jaar een stevige naam heeft opgebouwd. Klanten weten Blitskikker goed te vinden en dat is niet zomaar. Waar veel online communicatiebureaus zich afgelopen jaren hebben gespecialiseerd in huisstijl of hosting, hebben ze bij Blitskikker bewust nog alles in huis, van design tot techniek en strategie. Klanten hoeven dus niet te shoppen en vinden bij Blitskikker een betrouwbare solide partner die meebouwt aan een sterk merk.

Lothar: ,,We hebben hier alles in één hand en dat betekent dat we ook garant kunnen staan voor kwaliteit. Dat geeft klanten een vertrouwd gevoel. Als kleinere zelfstandige kun je nou eenmaal niet alle kennis in huis hebben. Zeker niet als het gaat om specialistische kennis. Het is fijn als je je volledig kunt richten op je core business terwijl je daarbij waar gewenst of nodig ondersteund wordt door specialisten."

Nieuwe tool

Lothar vervolgt: ,,Voor veel ondernemers is het hebben van een eigen website een must, maar als deze eenmaal online staat, wordt er vaak weinig onderhoud meer aan gepleegd of tussentijds gekeken naar de vindbaarheid. Natuurlijk kan een website voor elke ondernemer een andere functie vervullen, maar vindbaarheid blijft belangrijk. Daarvoor moet het technische fundament goed zijn, anders werkt het niet. Een site die er goed uit ziet, maar slecht scoort bij de vindbaarheid door Google is feitelijk zonde van het geld. Wij leggen momenteel de laatste hand aan het ontwikkelen van een nieuwe tool die redelijk eenvoudig een website kan analyseren.

De uitkomst biedt verbeterpunten en een score die betrekking heeft op de technische opzet van de site. Een hoog cijfer scoort hoger in de ranking van Google. De website is snel en zorgt voor een prettige, gebruiksvriendelijke ervaring voor de bezoeker. Bij een laag cijfer is er werk aan de winkel. Soms kunnen enkele eenvoudige aanpassingen al leiden tot zichtbare verbeteringen.

Maar ook het design moet passend zijn bij de uitstraling van de onderneming en de producten of diensten die het levert. Wij zorgen ervoor dat een aantrekkelijke vormgeving en geoptimaliseerde technieken samensmelten tot een professionele website. Door die ideale mix valt de website of webshop meer op dan die van de concurrentie en dat is toch waar het om draait."

Meegroeien

En dat het dan hard kan gaan, blijkt misschien wel uit het voorbeeld van het kleine bedrijf met een pop-up winkel en een beperkt assortiment, die toch ook graag een webshop wilde hebben. Lothar: ,,We hebben voor deze klant een uitstekend vindbare website ontwikkeld met een goede functionele webshop. In amper twee en een half jaar groeide het bedrijf naar vier vestigingen en ruim 1.000 artikelen. Het is natuurlijk fantastisch om daaraan met onze expertise bij te dragen en ook mee te groeien in de verdere ontwikkeling.

We vinden het ook erg leuk om onze expertise, samen met andere collega's, aan te bieden tijdens de actieweek van Ziggo. Lekker laagdrempelig, zonder poeha, daar voelen we ons als bureau prima bij thuis. We staan je graag te woord in de Vodafone-winkel en helpen je graag op weg."

Tijdens de actieweek van Ziggo zijn Lothar van Mourik en de onderstaande vier professionals beschikbaar om een afspraak mee te maken.

Linda Krijns def

Linda Krijns van Sstroop in Haarlem: ,,We helpen bedrijven om te laten zien hoe goed ze zijn. Niet door het te roeptoeteren in advertenties. Wel door potentiële klanten informatie aan te reiken waardoor zij zelf tot de conclusie komen dat je goed bent." www.sstroop.nl

Nancy Koornwinder def

Nancy Koornwinder van 10-social: ,,Ik ondersteun ondernemers om hun bedrijf te laten groeien door hun online zichtbaarheid te vergroten. Want alleen als je zichtbaar bent, kun je gevonden worden." www.10-social.com

Davey 1

Davey Martowidjojo van We-Assist in Amsterdam: ,,Wij hebben de paperclip 2.0 voor ondernemers bedacht. Een slimme helpdesk applicatie waarmee je 30 procent efficiënter werkt op klantcontact."www.we-assist.com

Yoeri def

Yoeri Kayser van Make Marketing Magic in Amsterdam: ,,Hoe zorg je ervoor dat je business groeit? Dat bedrijven zich aan je verbinden en bestaande klanten aan upselling doen? Vraag het ons!"