Aangeboden door DigiReceptie
Branded Content Regio
Hospitality verhogen + kosten besparen = DigiReceptie
DigiReceptie is dé digitale oplossing voor de registratie van bezoekers, medewerkers, cursisten, leveranciers en BHV’ers. Met deze innovatieve ontvangst wordt hospitality verhoogd, is te besparen op receptiekosten, worden medewerkers in hun kracht gezet en is er de ultieme bezoekerservaring.

Een tablet (iPad) en de Digireceptie-app is alles wat nodig is om de bezoekersregistratie volledig te digitaliseren. Het is eenvoudig en volledig naar wens in te stellen en meertalig. Meer weten, de whitepaper lezen of een gratis demo aanvragen? Surf dan naar digireceptie.nl.
“Account aanmaken, app installeren en klaar”, vertelt Timon Jacobs, bedenker van DigiReceptie. “Zo eenvoudig is het. Er zijn steeds meer bedrijven waar geen receptie meer aanwezig is. Ons systeem administreert dan wie er binnen is, net zoals de toegang via slagbomen en deuren. En als er wel een receptionist is, kan DigiReceptie er voor zorgen dat deze de handen vrij heeft voor andere werkzaamheden.”
De bezoekersregistratie digitaliseren is niet alleen praktisch en veilig, maar intensiveert ook de klantreis. DigiReceptie nodigt professioneel het bezoek uit per mail, in elke gewenste huisstijl, en stuurt direct een bericht naar de betreffende medewerker zodra de bezoeker zich heeft aangemeld. Dit kan simpel door het scannen van de QR-code uit de uitnodiging of met kentekenherkenning al op de parkeerplaats.
Timon Jacobs: “Je ziet het nog heel vaak, lijsten op de balie die je als bezoeker moet invullen met naam, e-mailadres, telefoonnummer en kenteken. De volgende bezoeker kan de gegevens zo inzien. Zeer privacygevoelig. Het digitaliseren van bezoekersregistratie zoals met ons systeem is meer van deze tijd, juist ook vanwege de nieuwe AVG- en GDPR-wetgeving.” DigiReceptie staat garant voor het op een veilige en correcte wijze bezoekers digitaal registreren, privacy-proof. En: er is te allen tijde en overal direct inzicht in de aanwezigheid van bezoekers bij bijvoorbeeld calamiteiten, waarmee dan wordt voldaan aan de eisen van ARBO en ISO-certificering
‘Eenvoudig, logisch en leuk’, zijn veelgehoorde reacties. De app wordt als zeer vooruitstrevend ervaren en als teken dat zaken goed en veilig geregeld zijn. ‘We weten nu echt wie er in het pand is en dat geeft een veilig gevoel’, ‘ongewenst bezoek kan niet naar binnen’, ’de beleving is luxe in plaats van een stuk papier op de balie’. En dat met tarieven die beginnen bij 19 euro per maand. Timon Jacobs: “De mogelijkheden zijn eindeloos. Denk bijvoorbeeld aan eenpitters in een bedrijfsverzamelgebouw of opleidingsinstituten waar in korte tijd tientallen cursisten binnen komen. Of aan bedrijven die veel leveranciers over de vloer krijgen. Digireceptie neemt veel werk uit handen, bespaart tijd en scheelt veel administratie. Zaken waarmee het systeem zich meer dan terugbetaalt”.