Nieuws Actueel
Blogtop 5: Besteed jij wel voldoende aandacht aan jouw klanten?
De afgelopen week publiceerde onze vaste bloggers weer verschillende blogs met interessante meningen, praktische tools en informatieve nieuwtjes voor ondernemers. De best gelezen blog van afgelopen week is van retaildeskundige Fred Rutgers, waarin hij je laat inzien wat het geven van aandacht aan je klanten je kan opleveren. Ben je benieuwd naar de rest van de Blogtop 5? We hebben ze voor je op een rijtje gezet.

1. Besteed jij wel voldoende aandacht aan jouw klanten? - Fred Rutgers
Gebrek aan aandacht en waardering is de belangrijkste reden waarom klanten op zoek gaan naar een andere leverancier. Maar we investeren vrijwel niets aan onze bestaande klanten, meent Fred Rutgers. Hij deed een belrondje met zijn eigen klanten en dat leverde al direct mooi resultaat op.
2. We moeten werken aan duurzame vitaliteit van onze bedrijven - Petra van der Linden
Het is tijd om te werken aan een nieuwe welvaart, waarin we werken vanuit gezamenlijkheid, schrijft Petra van der Linden. Ondernemers zouden daarom hun bedrijfsstrategie moeten aanpassen op de generaties die nu en de komende jaren toetreeden tot de organisatie. Niet het hoofd, maar het hart wijst de weg.
3. 7 missers bij telefoongesprekken - Richard S.T. de Vries
Aan de telefoon kan een hoop misgaan, weet Richard S.T. de Vries uit eigen ervaring en het analyseren van honderden telefoongesprekken. In deze blog behoed hij je voor de zeven grootste missers.
4. 6 redenen waarom goede financiële kennis noodzakelijk is voor iedere ondernemer - Martijn Lentz
Financiën vormen een cruciaal onderdeel van jouw bedrijf, toch zijn er veel ondernemers die onvoldoende financiële kennis in huis hebben. Wat zijn de gevaren daarvan?
5. Cloud-IT is meer dan een hip nieuw tooltje - André Stokkingreef
Onze nieuwste blogger laat zien dat een cloud-oplossing ook een langetermijnoplossing kan zijn, in plaats van een hip nieuw tooltje waar gebruikers in de praktijk niets mee kunnen.