Nieuws Actueel
Jonge ondernemers brengen Wodka met fruit op de markt
Met The V Bottle maak je in twee weken je eigen likeur met gevriesdroogde fruit. Steef van Schie (23) en Mart Kamp (24) laten hun nieuwe, nog onbekende, smaaksensatie proeven aan een AD verslaggever.

In de achtertuin aan de Zwartendijk 31 in Naaldwijk laten de twee gedreven ondernemers hun nieuwe, nog onbekende, smaaksensatie proeven. The V Bottle, zoals ze hun wodka noemen, bevat gevriesdroogd fruit. ,,We geven een eigen ervaring mee die honderd procent natuurlijk is", legt Kamp uit. Het ondernemersbloed stroomt al zijn hele leven door zijn aderen.
Relatiegeschenk
In Valencia ontdekte Kamp deze combinatie van drank en fruit. In februari begonnen de twee vrienden hun droom waar te maken. ,,We zijn jong en zoeken continu een uitdaging", vertellen de twee enthousiast. Hun wodka-variant ligt al in de slijterijen en wordt als relatiegeschenk verkocht. ,,We vonden de relatiepakketten eigenlijk wel een beetje saai", zegt Van Schie.
Omschudden
Met hun product, zo beweren de twee ondernemers, gaan ze terug naar de basis van de natuur. In drie stappen nemen ze je mee in hun beleving: het mengen van de wodka met het fruit, twee weken bewaren en elke twee dagen omschudden. Tot slot: genieten met je geliefden. ,,We hadden een idee en hebben het gewoon uitgevoerd."
Lees ook: Nijmeegse eigenaren van De Brouwtoren innoveren brouwproces
Beleving
The V Bottle is een uniek concept waarmee je jouw eigen vodka- likeur op 100% natuurlijke wijze kunt creëren. Je kiest je favoriete V Bottle, bepaal welke wodka het best bij jou past en schenk het in The V Bottle. Het Fruit zal de wodka sterk absorberen waardoor het de wodka het de wodka een intense smaak van het fruit geeft. Volgens de bedenkers heerlijk voor na het diner of afzakkertje in de avond. "Bij de The V Bottle richten we ons niet alleen op kwaliteit maar ook op de uitstraling van ons product. We hebben een authentieke stijl gebaseerd op de VOC omdat er in deze tijd alles nog zelf werd gemaakt. Met het rauwe touw om de fles en het gemoderniseerde logo willen we de stijl van het heden en het verleden bij elkaar laten komen", zeggen ze.
We hadden een idee en hebben het gewoon uitgevoerd