Actueel

Nieuwe showroom speelt in op aankoopgedrag van klanten

beeld deondernemer
Leestijd 1 minuut
Lees verder onder de advertentie

Een verbouwing van drie maanden bij Maas Autogroep leverde mooie presentatieruimten, goed uitgelichte automodellen en vooral veel grote schermen op. Dankzij de nieuwste technieken voelt de showroom voor klanten veel ruimer dan de oude. Manager Rachied Habbab: ,,Deze showroom 2.0 speelt helemaal in op het aankoopgedrag van klanten die steeds vaker online hun auto uitkiezen en opties toevoegen. Hier in de showroom kunnen we klanten de auto op grote schermen laten beleven.''

Maas Autogroep koppelde aan de feestelijke opening de 24 uur van Maas: fietsen voor het goede doel Alphen d'HuZes, waarvoor het bedrijf al jaren het transport sponsort. Bedrijven, vriendengroepen en verenigingen namen plaats op de pedalen van spinningfietsen om zo veel mogelijk kilometers door Maas Autogroep te laten betalen. Daarnaast was er een loterij.